-
hoppas komma in till fritidspedagog här i kristianstad Skönt att man har nära till en högskola så man slipper dra upp sonen och flytta har dagiset på vägen till höskolan tack vare att han går i andra sidan stanBanshee Queen skrev 2010-08-08 15:44:21 följande:Vad ska du studera?
-
är reserv 12 så får vänta tills de är upprop eller något sånt..Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:48:05 följande:Håller tummarna för att du kommer in..
-
japp de är 92 i overall regnstället är 86/92. sen är overall marinblå regn stället är röd/marinsugar rush skrev 2010-08-08 15:47:22 följande:hade gärna köpt, men våra är ju lika gammla och min dotter är oxå lång, som din son, så hon behöver en större och eftersom din son växt ur den så lär min tjej oxå ha gjort de... är de 92 eller??
-
sonens gummistövlar i 25 måste med bytas ut hehe.. han har dem precis vid tårna nu... växer som en galning nu är de 104 som gäller i allt så overallen ska inhandlas i 104 tror den kommer passa kanon heela vintern
-
han är hmm var 94 cm i våras på dagis då de mätte han.. men vet ej hur lång han är nu.. ska bli kul o se hur jämnlång han är med dagisbarnen sensugar rush skrev 2010-08-08 15:56:26 följande:hur lång är han?
-
Frakten är billig skickade ett par skor i 45 för bara 50 kr.. de är svarta med hajar på bara använda några få gånger på dagis..sugar rush skrev 2010-08-08 15:55:30 följande:
aha okej,, ja dottern kunde fakist ha 86 i vintras, på lindex overall men PoP kunde hon inte ha i 92
så i år blir de 98 104 kommer hon drunkna i befarar jag...
gummistövlarna skulle ja kunna köpa, bara de att frakten skulle kosta mer än ett par nya här så ja skippar de
-
kan om du vill kolla frakten imorgon?
-
hehe aaa vi kan ju se så de kommer på samma högskola i framtiden sååå måste de ses hehesugar rush skrev 2010-08-08 16:06:05 följande:kolla de.. ska kolla strl på dotterns skor... undra om d e 24.. o dom e stoooora,, ska kolla om hon kan behöva nya till hösten ev så kolla gärna frakt...
men då passar dom bra ihop då,, framtida lovers
hon är nog 95, 96 nu... är som en treåring -
okej ja kollar de imorgonsugar rush skrev 2010-08-08 16:06:05 följande:kolla de.. ska kolla strl på dotterns skor... undra om d e 24.. o dom e stoooora,, ska kolla om hon kan behöva nya till hösten ev så kolla gärna frakt...
men då passar dom bra ihop då,, framtida lovers
hon är nog 95, 96 nu... är som en treåring -
sååå nu har ja sprungit i trappor och fått upp alla lådorna japp de fick bli jaa.. iallfall.. men men nu är de väck fyyy f****n vilken dålig kondis ja har hehehe... men nu känns mitt ätande igår MINDRE så de känns bra imorgon ska ja nog köra zumba