Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-08-07 23:26:46 följande:
    bor i södertälje eller som det heter nu förtiden slöddertälje , så va därför jag inte kunde hoppa så långt sist hehe
    just de ja.. satt o vänta som tusan juuu
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-07 23:41:38 följande:
    äh blir nog sängen faktiskt  godnatt     på er :) !
    määä tack dåå ska ja vara öppe själv
  • sonen08

phuuuuu haft en tidigt morgon kl 6 vakna ja av att ja hade magont sonen gallskrek efter 10 min för att ja inte låg i sängen han gick till storarummet för han var yrvaken juuu låg o drog oss till tio i 7 sen ville han inteligga mera...är suuuuuperseg idag..tur de regnar ute så man kan vara inne med gott samvete...

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-08 09:08:28 följande:
    Jobbigt..
    Jag gick o la mig runt 4 o vaknade fösta gången vid 6.15, sen 7, 7.30, 8 o så 8.30 gav jag upp o slutade försöka sova.. Menmen, får gå o lägga mig i tid ikväll.. Det där jag är så himla bra på..
    hehe..men får skylla mig själv åt liiiiite för mycket skit igår så ja ar bara mig själv o skylla...idag är de inneväder men ingen slappdag för det..idag ska ja reda ut alla sonens kläder som är för små de som ska sparas ska upp på vinden resten ska ja lämna till klädinsamling..ska även gå igenom hans gamla skor och slänga till klädinsamling dumt o samla damm
  • sonen08

Så nu har ja rensat alla kläderna Känner mig suuuuperduktig nu ska ja bara få iväg påsen med insamlingskläder phu..exet kommer med flyttkartonger sen Så då ska ja packa dem fulla och när han kommer hem med sonen sen ska han få äran o bära upp dem på vinden om ja inte orkar de själv hehe. ska röja i garderoben och andra skrymslen och få upp skiten på vinden Så ja kan sen börja pyssla och byta ut saker som är exets till mina egna Har 2 vitrinskåp som står i storarummet och för slippa ha dem tomma så står exets prydansglas där i Men ska byta ut dem med undan för undan räknat ut att efter 8000 kr så har ja allt som är mitt i hemmet

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-08 09:49:22 följande:
    Vad effektiv du är! Härligt värre.. Jag ska snart ta tag i lite städning (typ plocka bort lite flaskor o burkar o singstar o guitarhero...).
    jo jag måste ju vara de Annars händer de inget samt de är lättare och byta ut de lätta sakerna sen som ja blir mitt sen Då kan ja lägga undan hans skit utan att tänka att åååå de är sååå mycket ja behöver flytta om och fixa innan ja kan få plats med hans... har skjutit på detta i 1 års tid... då han inte bryr sig... om att ta hand om sin skit som ligger i skrymslena här så får ja ju göra de....
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-08 09:53:28 följande:
    Jag ska sätta ett rekord.
    i vad???
  • sonen08
    Blueblood skrev 2010-08-08 09:56:43 följande:
    En oavbruten svit. 1960-1990.
    va???? va innebär de???
  • sonen08

lite väl sent väl då åren redan vart väl??

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-08 10:01:24 följande:
    han vill ha haft sex med nån i varje årskull... fattar inte vad det ska vara för merit.. Obestämd
    okej... hmm låter märkligt... men men
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D