Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Mr Espresso skrev 2010-08-09 17:18:57 följande:
    Lite geografi nu...Sydvästra delen :9
    jajajaja
  • sonen08
    Mr Espresso skrev 2010-08-09 17:43:35 följande:
    Ler Skrattande
    Nuuu skiner soooolen nanannanananana
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 17:49:38 följande:
    Är vi fortfarande bara 3 smålänningar i tråden? Ja Cee räknas ju trots hennes ofrivilliga frånvaro...
    Du menar SNÅlänningar
  • sonen08

Kommit på de bästa med att ha ett kittligt barn då slipper man bli kittlad men när barnet är 2 år och kommer på man kan göra sååå på mamma då är de inte kul längre   ooo neeeeeeeeej ja är INTE kittligt

• sonen08

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLp blir attackerad ab en galen 2åring som kittlar sin mamma

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 18:03:14 följande:
    hehe.. skriver jag varför här så blir jag portad på livstid från fl...
    vaaa är du mystisk indrivare frååå götet
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 18:15:01 följande:
    jäpp.. är en tvättäkta jöttebörgare.. man e la en going ellerrrrrrrr...... .-D
    hehehe när ja tänker på göteborgare så tänker ja de på de där 2 goa kärringarna från göteborg i ullared hehehehe
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 18:26:29 följande:

De kanske skulle äta... eller sova Oskyldig
    jaa kanske de...hmmm....

min huvudvärk vill INTE gee mig sig har ätit tagit piller men INGEt tar bort den

Samt sonne ska leka med leksakerna som låter eller ta hööööööga toner
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-09 18:31:16 följande:
    En klassiker när man inte mår bra... då ska ungarna leka.. med så högt låtande leksaker som möjligt

Ta en hammare o slå dig på tummen... det gör så ont att du glömmer huvudvärken
    mmm fattar inte varför han ska vara GNällig och tjurig just idag....han är på bra humör annars men INTE idag... typiskt.. ska vara på mig ska gnälla för ja inte orkar de o de....idag hade de vart bra med avlastning och en STOOOR godispåse....för mitt blodsocker är på botten därför ja har huvudvärk
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D