Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-08 21:22:03 följande:
    och jag längtar till 2013 för då ska ja shoppa loss... när ja är klar med utbildningen och fått ett nytt jobb
    hehe Ska shoppa lite nu vill ha nya kläder i garderoben inför eventuella skolstarten Samt hittat en snyyyggg party outfit
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 21:26:17 följande:
    ja e så jäkla partysugen,, om två veckor måste ja gå ut.. annars dör jag eller ka iofs redan på onsdag kan ja gå ut,, mina kompisar har sista semesterveckan o ja e ledig torsdag o blir de fint väder så kan ja ha min vita grekiska klänning.... de bli nice... nu blev ja speedad
    Känns som ja behöver utöka min partygarderob ifall de blir flera fester så vill man ej ha samma varje gång Hitta en skitsnygg kjol och en topp till Men ska shoppa vanliga kläder till mig sonen ska få några byxor till och en snygg fixtröja samt gummistövlar sen klarar han nog dagisterminen
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 21:32:55 följande:
    haha, ja ha inte börja än,, min lilla framtidsplan gäller endast om aj kommer in till hösten
    har du sökt till högskolan där ser man Ja är 12 reserv...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 21:42:36 följande:
    haha,, nä ja ha inte sökt, ja menar nästa höst.. ja ska söka till våren,, ska göra högskoleprovet i oktober... för kul,, ja komma ju få skitresultat men de e kul o testa sig själv lite...
    okej ja har inte gjort testet...
  • sonen08
    Singel Man skrev 2010-08-09 14:35:56 följande:
    Härligt, synd bara är så tråkigt väder, men mysigt sitta soffan titta film kramas oxo ..
    kommer du hit då för visst bodde du i skåne???
  • sonen08
    Singel Man skrev 2010-08-09 14:46:15 följande:
    nope, Halland.  nära Kungsbacka 
    jaha tusan ockås
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 14:47:00 följande:
    Hur går det med skrivbordsjakten?
    väntr tills ja får pengar då ska ja ta upp jakten har hittat ett på blocket osm ja hoppas finns kvar nästa vecka då slår ja till
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 14:49:51 följande:
    När får du veta om du kommit in på utbildningen?
    vid uppropet troligtvis efter det..vet ej när sista svarsdagen är för andra urvalet men hoppas veta de innan månaden är slut..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 14:54:02 följande:
    Måste vara nervöst, har du någon plan-B? Ifall du inte kommer in på utbildningen alltså.
    ja då blir de arbetsträna i höst..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-09 15:03:41 följande:
    Ok, då låter det intressantare att få studera.
    japp vilket är de ja hoppas med på
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D