Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nu när jag är här så är ni ute och muppar IRL! men säkert så kommer ni skriva som tokar ikväll när jag ska ut i riktiga livet :O 

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2013-01-19 13:49:43 följande:
    Min pappa fick akut leukemi. Han ringde mig på måndagen. Jobbig natt sa han. Ubdersöktes på onsdagen och det var då han ringde mig med det beskedet. Han dog på lördagen.Rynkar på näsan
    ;.( Jag beklagar!
  • cajsasmamma
    ulfsas skrev 2013-01-19 14:07:59 följande:
    Tack, det var 2003 så det är ett tag sedan. Visade bara hur snabbt vissa sjukdomar kan förändra allt. Nästan lika hastigt som en bilolycka.

Det gäller att ta vara på den tid och de vänner man har.

Hur svårt skall det vara att hitta en normal tjej där kemi uppstår utan att hon har psyke/alkohol/ekonomiska problem mm ?

Hur svårt skall det vara? Solig
    2004 dog min systerson helt plötsligt i sömnen, livet är skört så som du sa man ska ta vara på tiden!

Ehhh tror faktiskt att det kan vara rätt så svårt, lika svårt som att hitta en man utan diverse problem. 
  • cajsasmamma
    ulfsas skrev 2013-01-19 21:43:03 följande:
    HA, tjejer är myyycket värre att hitta. Det är än det ena och än det andraFörvånad

Killar letar jag inte efter så jag får lita på dig men jag tror att det är värre med tjejer ändå.
    Nejnejnej, killar är svårare att hitta , vi tjejer är ju så stabila {#emotions_dlg.djavulsk}
  • cajsasmamma

Grabbar, ni måste bli lite desperat för att få några desperat morsor på halsen , eller så går ni till närmaste krog en kvart innan stängning. Jag lovar ni får ragg

• cajsasmamma
    Planta skrev 2013-01-20 10:09:18 följande:
    CM: Skitsnack. Man tar dem en kvart innan det kommer dit :)
    Men då får du ingen riktigt desperat!! Det är ju desperat tjejer grabbarna är ute efter!

Och nej ni kan ge upp hoppet jag är inte desperat, lååångt ifrån desperat faktisktDrömmer 
  • cajsasmamma
    Planta skrev 2013-01-20 16:20:14 följande:
    Då är jag en Hen då, för nån desperat vill jag inte ha. hyckleri kanske iom att jag hänger här :D
    Hen måste vara en av dom dummaste orden i svenskan? Kräks 
  • cajsasmamma
    singel pappa83 skrev 2013-01-20 19:40:15 följande:
    Här blir rätt lugnt utan ledarhonorna ;) 
    Ledarhonorna Wham, DW och Cee är riktiga klottare
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-20 19:58:17 följande:
    Och en viss Cm kan klottra en hel del med Tungan ute
    Fast jag är inte en ledarhona jag är  bara en enkel piskerska
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 10:14:45 följande:
    Var på krogen med en kompis i lördags
    Hade jättekul Cool

Och...drog på mig 3 "beundrare".... Skäms

Vilket vännen jag var ute med, hade ruggigt kul åt, men jag bjuder på det    Drömmer

En av dem...faktiskt den som "kämpade" mest...var ganska söt...Men, jag lämnade den "stackaren" då jag dels inte känner mig som ett "krogragg", dels inte känner att det är "mig" i sig som är intressant i en alkoholpåverkad man...utan snarare brist på omdömme     
    Finns det något desperatare än krogragg? nä jag tror inte det

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D