Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2013-01-18 15:12:56 följande:
    Gör det lite ögongodis kanske de gör ju vardagen lättare
    Ögongodis sitter alltid fint och det sätter sig inte runt höfterna
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-18 20:23:54 följande:

Va faen... "muttrar"
    -Här spelar de tamefasen ingen roll HUR kallt det än är, för mygghjäfflarna finns ju INNOMHUS Skrikandes

Men vi har -5 inomhus nu
  • cajsasmamma
    Planta skrev 2013-01-18 20:26:55 följande:
    "Får jag ragga på dig"
    Om du fråga mig, så svara jag nä det får du inteTungan ute
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-18 21:52:49 följande:
    Nä men jag kan ju fortsätta umgås med mig själv då...

"Vinkar till mig själv"

"Blir glad och vinkar tebax"

"Dricker te"     
    Men jag var ju tvungen och umgås lite med mitt barn också... 
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-18 23:28:16 följande:
    Fick igår reda på att min väninnas fästman har fått cancer i tjocktarmen och att det spridit dig även till levern :( Han är född -75.. Hon är betydligt yngre, född -82, De har två barn, en på 4 år och en på 1½ år.

Han hade fått ont i magen och nu för ett par veckor sedan gick han upp till lasarettet o de hittade då cancern. Han ska tydligen börja med cellgifter nu.. men är redan alldeles gul utav dålig leverfunktion.. :( Jag antar att prognosen inte är spec god :(

Jag har tyvärr inte hört detta utav min väninna, utan utav hennes morbror, och han vill absolut inte att jag säger att han sagt ngt o jag kan då heller inte låtsas om att jag vet ngt.. o hon svarar inte på mina meddelanden. 

Känner mig så maktlös!!! Önskar jag kunde göra ngt.. men finns ju ingen lindring.. det är ju bara hemskt! :( Lider så med dem!!! Gråter 
    dumma dumma cancer!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-18 23:53:38 följande:
    Förlåt :( Var inte meningen att förstöra stämningen här i kväll... måste sova..men kan inte.. behövde få skriva av mig... KRAM på er! Hjärta
    Men gumman du förstör inget för mig! Hjärta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D