Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sofiiie skrev 2013-01-15 19:39:21 följande:
    Ahaa, men såg att du nyss varit/är lite sjukis så då blir ju allt lite mer jobbigt
    jo det var jobbigare än vanligt , annars bruka det vara trevlig kvällutflykt till stallet och ta in odjuren men idag kände bara att det vart för mycket .
  • cajsasmamma

Nu klagar Cajsa att hon har ont i magen, ringde min pappa och förvana han att han kanske får en sjukling hem till sig imorgon.

• cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-16 09:16:08 följande:
    dom glömde ju mig ialla fall.... skit-fl! ska säga upp kontot ;)
    Dom glömde mig med, men det tror jag beror på att dom inte gillar mig alls
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-16 10:25:30 följande:

men jag gillar dig.. vi kan starta en egen omröstning
    hur mås de idag? o hur e de me Cajsa? 
    Jag har kunnat jobba idag, men sitter som en zombie framför datorn nu och tycker synd om mig. Orken är slut!

Cajsa mår bättre , inget fall av magsjuka!

Jepp vi får starta en egen omröstning med riktigt roliga människor, för dom flesta i den omröstningen är faktiskt riktiga dönickar !
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-01-16 10:30:50 följande:
    vad är det för röstning? suck sitter här och ynkar då jag har halsont sen lördag då jag var med mor på akuten
    Det är en omröstning om vem som är roligast på FL!
  • cajsasmamma

Om 10 dagar ska jag på en efterlängtad kryssning med mina snyggingar, gissa om jag längtar??? Då ska jag minsann vara uppe hela natten, dans och dricka cool drinkar! ( läs Jag ska försöka hålla mig vaken till kl 00:30, käka buffe och drinka 2 öl ) 

• cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-01-16 10:30:50 följande:
    vad är det för röstning? suck sitter här och ynkar då jag har halsont sen lördag då jag var med mor på akuten
    Spänningshuvudvärk? Pröva att stå i en varmdusch och massera nacke, och axlar.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D