Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 12:31:03 följande:
    "Får se om detta fungerar"

Intressant konversation...=

(Hans inbox som e först, missade få med den "bilden")

Hej,,var ute och kollade runt lite..men oj så snygg tatuering..har du fler?
      Igår 13:08    Hej. Tjaa, jag har några stycken. Ganska många. Själv då..?
      Igår 13:11    ok..snyggt..nä men funderat..har inte blivit nån..vad har du då..placeringar och motiv
      Igår 14:12    Utsidan av vaderna, drake på ena, fenixfågel, mina 2 barns namn (smått), ängel på andra. Båda överarmars utsida, varghuvud, hökhuvud, tigerhuvud på enda (byggd som en "totem", fenixfågel brinnande ängel och en blomma, även de byggd som totem, på andra, 2 drakar på vardera sida av halsen. Insida av underarmar, drake och kinesiska tecknet för drake på ena. Eldsflamma o kinesiska tecknet för eld, på andra. Alla svarta enkla. Alla personliga. Nu för tiden är det så vanligt med tatueringar så människor utan är mer speciella och oftast finare just för att de är "rena" omålade dukar.
      Igår 15:39    mm hihi..kanske är så..men lät snyggt det du beskrev..hade nog valt en placering som inte syns så tydligt...såg en kille på badhuset som hade en streckod på skinkan..det var häftigt..hihi Had varit kul att se dina ..har inte alla på bild eller?
      Igår 15:45    Tror de flesta ligger ute här på bild.
      Igår 15:47    mm såg det nu när jag tittade runt på dina bilder..Snyggt..Vad har du för klädstil annars..klär mej oftas ganska sportigt..gärna jeans... just nu bara träningsbyxor, t-shirt och boxer..är hemma förkyld!
      Igår 19:17    Blandat klädstil, jeans o tröja (vanlig alldaglig) eller jeans och top / korsettoppar osv, beror helt på hummör och vad jag skall göra för tillfället. Vid svaga tillfällen kan det även hända att klänning är aktuellt, men ytterst sällan.
      Idag 10:29    ok..snygg och blandad klädstil...jasså..är det så sällan det blir klänning.. Vad är på nu då..kanske hamligt?
      12:17    blir det nått svar.. hihi??
      12:28     Nu är det jeans, ribbstickad tröja, stickad stor polotröja, fodrad luvjacka och raggsockor på, hemma o är kräksjuk...
    Tända han på din nuvarande klädsel!?Solig
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 12:39:14 följande:

Va..?!?
    Kan han inte jaga brocolli..? Förvånad

Då vette fasen om han e någe o ha.... Drömmer

"Retas, men det erkänner jag inte"      
    nä han kunde han inte, men han kanske kan odla det själv till nästa sommar? För jösses vad bra han är med blommor, som och komma till en djungel. 
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 12:59:37 följande:

! ! !BEHÅLL HONOM ! ! !

Det är en order  
    Jag hade ju tänkt det
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 13:14:37 följande:
    Jag har inte BETT om o få veta vad han är klädd i Obestämd

Enda positiva med karln = Han använder tydligen boxers....
    Fast...måhända ja e "desperat"...men nååååågra fler kriterier har jag allt på en man att uppfylla  Drömmer  
    jag har fått massor med såna som är helt fixerade över vad jag har för kläder på mig, är det mest intressanta man kan fråga en dam?
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 13:22:27 följande:
    fasen vad ni pratar här då.... "uttråkad"
    tråka inte förmycket för då får du med gråhår.
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-22 13:34:43 följande:
    Tydligen... Obestämd

kanske skall fråga honom, nästa gång jag gör en urrensning ur garderoben, om han vill ha det jag skall kasta..?  
  • cajsasmamma
    Planta skrev 2013-01-22 14:26:00 följande:
    Hah, nee.. Celiiiiiiiiibatet är inte ändrat. Tränat :)
    fast att leva ett ickecelibat-liv är också en väldigt bra träningsform, man kan tom får träningsvärk
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D