Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ulfsas skrev 2013-01-21 11:10:43 följande:
    Hur desoerat det är beror väl på. Klockan 0245 kanske det är det.

Fördelen med krogen är väl att man sett, pratat, skratta och kanske dansat med den man gillar. Man finner en attraktion. Lite alkohol lättar upp stämningen kanske.

På/via nätdejting och en fika så kan det vara svårare att få till det samma. Detta förutom att bilder mm på nätet inte alltid är som i verkligheten.
    lite alkohol lättar upp stämningen, men mycket alkohol gör alla bara jobbiga.
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 11:11:38 följande:

"Hm"...va de någe du ville ha sgat med de..med tanke på att de "raggade" på mig...?

"Blänger"

"Fnissar"

Du har så rätt så rätt du kloke kvinna           
    Nä det var ju inte så jag menade  

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 15:43:21 följande:

Nä nä nä Drömmer
    fast om jag skulle se dig på krogen så skulle jag lätt ragga på dig, oavsett om jag var nykter eller ej  
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 15:53:59 följande:

"Funderar"

Kan inte hålla med där

Ni är ju hur svåra som helst!
    Tycker jag i alla fall Skäms

fast...vännerna säger att det skulle behövas en stor neonskylt med blinkande lampor o sirener o någon som ropade rätt ut "HALLÅ; HAN ÄR INTRESSERAD AV DIG" för att jag kanske eventuellt möjligtvis skulle fatta det Spöke

Nee, skulle va väldigt mycket enklare om ni bara sa rakt ut vad ni tyckte o tänkte "Nickar" Drömmer         
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 16:12:47 följande:
    Ja skulle gärna ha möhippa, men det känns lite som att börja i fel ände liksom Drömmer

Kanske FÖRST skall finna mannen, sedan fatta att han kan vara intresserad, o SEN möhippan "Ingen tid att förlora" {#emotions_dlg.djavulsk}

Eller...kanske inte så snabbt då förstås, men kan ju inte ge en flerårslång förklaring ju     
    Wham skrev 2013-01-21 16:16:55 följande:

haha, ja jag skulle gärna ha möhippa oxå fan va kul.. när de e dags för giftemål (om den dagen kommer) så hoppas jag att brudarna vill festa med mig lite nervös kan man ju dock bli om man tänker på vilka uppdrag man kan tänkas måsta genomföra..

syrran skulle linda in karlar i toapapper bla. och den första hon går fram till, han är både dör och stum hahahaha,, fatt ahur kul de blev när hon skulle förklara vad hon ville göra... hahaha, ja kissade nästan på mig lite där

men du ska helt klart börja i fel ände,, man kan behöva lite roligt ibland !!     
    Jag kan lova att ni två bli mina tärnor sen och om jag ska gifta mig så får ni anordna möhippa till mig

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 16:19:20 följande:

Aha, allt för att glädja er andra då..?

Så, nästa gång ja går ut på krogen, o blir uppvaktad, så frågar ja helt enkelt om han vill gifta sig med mig Hjärta   
    Rakt fram är bäst!
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-21 16:25:14 följande:

haha, hääärligt

men det blir inte i sommar jag ska gifta mig, vi får nog vänta ett par år eller så! 
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-21 16:51:30 följande:

"Funderar"

Borde jag gå ner på knä, när jag frågar..?  
    Skrikandes men vännen! har du inte lärt dig en av dom viktigaste reglerna i CMs heliga bok??? Gå aldrig ner på knä framför en kille! Det är om som ska gå på knä när vi säger det{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D