AVA klinik i Riga
Sissan callimero; hon ville ju inte ens skriva ut mediciner ;(
Sissan callimero; hon ville ju inte ens skriva ut mediciner ;(
ahms66 Inte en enda, ska nu ringa gyn 2. Fick varken penseln eller kortison :( Eller progynon.. Suck.
Jag går på gamla kliniken och han vill ju bara att man ska ta progynon och progeseteron så jag kör min egen cocktail
Har en del problem att få tag i gyn, har ringt 5 st gyn nu och ingen kan ställa upp, de säger att de inte hjälper till med ÄD längre.. Jag har dock en tid hos gyn nästa vecka som jag verkligen hoppas kan hjälpa.
Jag tycker det bara blir svårare och svårare, hellre att jag betalar och det inte är några problem än nu när jag blir jättestressad över att ingen gyn vill ställa upp.
Redan47, men jag går på den gamla klinken..Så de har inget samarbete med NSK..
Inväntar min mens efter procrensprutan, den tycks inte alls vilja komma :( 9 dagen nu..
Redan 47. Vad tråkigt att höra. Kram
azura: Tack för att du delade med dig, jag far ju nu för 8 gången till Riga och hoppas även jag på ett mirakel. Tor nu mensen är på G whooo
Hurra! Mensen är här och nu ska jag börja knapra progynon. Insättning i december
Var tog den fina listan vägen, så vi har lite koll på varandra? Är det fortfarande gällande?
Li02. Vi gjorde ju kub-test v 12. Det kan man välja om man vill gör a eller inte. Det var då de upptäckte att nåt var konstigt med lille Isak. Callimero; hade en superduper barnmorska. Säg till om du vill byta så kan jag tipsa.