• MrsCecilia

ahms66 Inte en enda, ska nu ringa gyn 2. Fick varken penseln eller kortison :( Eller progynon.. Suck.

Jag går på gamla kliniken och han vill ju bara att man ska ta progynon och progeseteron så jag kör min egen cocktail

• MrsCecilia

Har en del problem att få tag i gyn, har ringt 5 st gyn nu och ingen kan ställa upp, de säger att de inte hjälper till med ÄD längre.. Jag har dock en tid hos gyn nästa vecka som jag verkligen hoppas kan hjälpa.

Jag tycker det bara blir svårare och svårare, hellre att jag betalar och det inte är några problem än nu när jag blir jättestressad över att ingen gyn vill ställa upp.    

• MrsCecilia

Li02. Vi gjorde ju kub-test v 12. Det kan man välja om man vill gör a eller inte. Det var då de upptäckte att nåt var konstigt med lille Isak. Callimero; hade en superduper barnmorska. Säg till om du vill byta så kan jag tipsa.

• MrsCecilia
    Li02: VI valde att göra KUB och nu i efterhand så var det ett bra beslut, för att fått den överraskningen i vecka 17 eller senare skulle inte alls vara roligt. Å andra sidan blev det bara veckor av oro. Du måste känna efter själv.

Krivk: Ja,*pustar ut* mediciner och ett godkännande, ska tillbaka den 28 för att mäta slemhinna..

Svar på tråden AVA klinik i Riga