AVA klinik i Riga
Kanske jag ska pröva på min lokala i morgon? Inte ens min backup privatgyn ville göra det :( J'kla sjukvård..
Kanske jag ska pröva på min lokala i morgon? Inte ens min backup privatgyn ville göra det :( J'kla sjukvård..
Finns det inget forum för vi som nyligen + med ÄD? Jag hittar ingenting. Det är ju inte roligt att skriva alla sina frågor här bland alla kämpare..
Nu har jag ringt både till lokala MVC och Mamma mia. Jag vet inte om jag fick bra intryck av nån, men lokala fick jag tid den 24 juni, Mamma mia var de hemskt förvirrade och sa att jag var i vecka 2. Där fick jag nån Maria Agulin eller nåt den 17 juni. Hon funderade lite och sa att jag sen var i vecka 4. Jag trodde jag var i vecka 5.
Väldigt förvirrande det här
Jag och gyn alltså. Kommer jag någonsin hitta nån bra? Jag vill ju liksom komma tidigare och kolla så allt är ok.
Jag är i vecka 4+5 enligt den braiga babyvärldens räknare. Jag tyckte det var dåligt att hon var så förvirrad på Mamma mia. Hon frågade liksom ingenting och jag fick inte ens chans att berätta.
På den lokala var hon fullt förstående om än säkert 70+ :) Men det är inte henne jag skulle träffa.
Jag satte in 9/5 med blasto.
Provar att starta ny tråd för oss nyplussade. Välkomna dit!
Hej Calimero: Någon skrev nyss här i tråden att de var nöjda med den nya kliniken, och jag tror som Pili att du blir nöjd oavsett.
År det nån som möjligen har progestoron kvar att dela med sig.? Jag orkar inte jaga Gyn mer nu, jag har ju som sagt lite otur med mina Gyn.
Åh, nej!!! Jag har fått en blödning :( Vad ska jag göra??
Ahms66 hon sa att jag skulle öka progynonet till 4 tabletter om dagen, inget annat. Jag har ascorutin hemma.
Nu har jag tryckt i mig både c-vitamin, progesteron och progynon..Nu verkar det lugnat sig...
Hönsmors: Spänd är ju bara förnamnet, man skulle ju behövt ha semester i 9 månader framåt