AVA klinik i Riga
Nu ringde gyn, hon hade provsvaren (märkligt nog eftersom sköterskan sa att det gå med postgång och senast komma fredag)
Men i måndags 4260 i onsdags 7620, det är väl ok??
Nu ringde gyn, hon hade provsvaren (märkligt nog eftersom sköterskan sa att det gå med postgång och senast komma fredag)
Men i måndags 4260 i onsdags 7620, det är väl ok??
Tjo:Jag satte in två, men ska inte prov nr 2 fördubblas? Fick tid till gyn på fredag i alla fall
Bäst jag frågar här oxå: Hur går ni andra med...öhhh....samlivet?
Annaba: Det var samma för oss, vi fick reda på det nån dag innan så biljetterna blir dessutom urdyra. Bra resonemang kring samlivet! Jag är lite som du, hur ska man vet? Alla säger olika.
TOF: Vilken mardröm :( Jag lider med dig. Jag tror dock att VUL är bäst, kan du inte åka in till gynakuten i morgon då? Bor du i Sthlm kan du annars få telenr till min gyn nr 2, hon brukar ha akuttider.
Lillysweet, min brukar hinna tjockna på bara några dagar och sen bibehålla den tjocklleken. Det är nog inte tiden som är avgörande utan hur samarbetsvillig ens slemhinna är
Har ni sett den här? Fodina och gänget http://avariga.se/consultation-in-stockholm.html
LillySweet, jag betalar alltid med kort. Man kan oxå ta faktura. Och det är väldigt vanligt med att datumen flyttas.. Roligt att ni är på g!
Mamsen2012 många av oss har inte lyckats alls eller precis lycktas för första gången. Jag tror inte det är så jättemånga som gör syskomförsök. Men några finns och kommer säkert svara på din fråga. Kliniken brukar svara snabbt.
Asch, det lät värre än jag menade. :/