• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Nån som vet hur mkt medicinfrakt kostar från Riga?

Jag har fasiken snart slut på progesteronet och snart även på progynonet. Min gyn skrev ut några konstiga tabletter som jag inte vill ta.

• MrsCecilia

Hej Callimero, för någon vecka sedan var det någon som skrev här i tråden att hon varit på den nya kliniken och tyckte den var väldigt bra...(minns inte vem)

Den nya kliniken tillhör ju oxå en kedja så gissningsvis kommer en del ägg därifrån å andra sidan har dr Fodina jobbat väldigt länge så hon  har nog en dle kontakter. 

• MrsCecilia

Gynakuten visste inte varför jag blödde, jag blöder fortfarande. Inte mycket men varje gång jag torkar mig och liiite på trosskyddet. Äter inte trombyl, tar c-vitamin.

Sen har jag väääldigt ont i äggstocken, men det är nog endometriosen som spökar. Jag googlade och det verkar vara väldigt vanligt med ont under graviditeten. 

Privatgyn skrev ju ut blödningsstoppande, men när jag läste på fass står det att det ger fosterskador. Inte vågar väl jag äta det!!?? 

• MrsCecilia
    Var på VUL i dag, det visar sig att mina 2 cystor vuxit fast i livmodern, som växer. Därför gör det ont och blöder. Jag har dessutom massor av sammanväxningar i magen och allt får inte plats. Jag kommer förmodligen både blöda och ha så här jävla ont HELA graviditeten.

Men jag blir inte remitterad till spec.mVC..Suck.
    Men knyttet var perfekt! Jättefin liten där inne. Är i vecka 8+5 i dag. Otroligt! Tacksam för varje dag.Hjärta
Svar på tråden AVA klinik i Riga