• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Cice; med Isak har jag nog mensvärk ända till v 21, det är lite olika olika dagar. Förra gången vid ruvardag 7 och nu vid ruvardag 6 och jag fortsätter testa varje dag😄

• MrsCecilia

Skade; jag har samma, lite blodkaogel, slem och lite blod. Inte mycket men man blir ju orolig ändå. Jag har oxå långt blodtryck, men har nog så jämt inte bara beroende på mediciner. Tror som redan att motion är bra.

• MrsCecilia

Dina: Glöm inte titta på båtarna också, de är väldigt mycket billigare! Hotellen är även dem billiga, så det kommer inte bli så dyrt. Maila och fråga i stället om du undrar över tabletter och annat.

Wonderstruck: Man brukar få räkningen när man är där och träffar koordninatorn, var inte orolig, de kommer ta betalt av dig :). Jag betalar alltid med kort. Det ÄR luddigt med donatorn, de kan inte ge exakt svar när det blir förrän ca 1 vecka innan transfer. Det går ju till på samma vis som med IVF och allt måste stämma. Det brukar ändra sig någon dag hit eller dit och i bland en hel vecka.

• MrsCecilia

Krvik: Usch, man blir så orolig så det gör ont i hjärtat när det kommer blod. Skönt att det gett med sig! Jag blöder också, nästan varje dag både rött och slemblandat. 

Jag ska på första vul i morgon, hoppas det bor någon där inne!

• MrsCecilia

Li02: Jo, jag övertalade dem att här ska det inte väntas alls.

Var på VUL i går och såg 2 små embryos som fäst sig. Lycka! Det var en urdålig apparat så det var svårt att se. Men hoppas verkligen det går vägen!

Svar på tråden AVA klinik i Riga