• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

vårlängtan14 skrev 2014-02-07 19:22:59 följande:
    Dina- jag är verkligen ledsen för din skull. Ta dig tid att tänka och känna i lugn och ro. Du behöver ju inte fatta några beslut nu utan det kan du göra längre fram. Förstår att du är besviken. Tack Wonderstruck o mrs Cecilia för tips om utrogest o skönt att det funkade för dig Snorpan. Fy för svamp o klåda!! Riga sa till mig att det var så noga med klockslagen, bara plus minus 1 h var ok att variera så jag vågade inte ändra så mkt. Har fortfarande helt sjuk huvudvärk. Snorpan jag vet inte om jag kommer att våga tjuvtesta. Lutar åt att vänta på provsvar. Fast jag skulle tycka det vore hemskt att få negativt besked på telefon under arbetstid. Det verkar som om nästan alla testar hemma innan? Eller är det några som väntat? Kram till er alla, är så glad att vara med här i tråden!

Jag testar typ 100 stickor om dagen. :/
  • MrsCecilia

Jag är i dag i v 13 och äter min sista progynon i dag. Progesteronet har jag kvar som vanligt. På tisdag är det dags för kub-test som jag inte riktigt ser framemot. Hoppas allt är väl med mina knytten.

• MrsCecilia

Lelle75; dinslemhinna är perfekt och kommer växa tills sig lite till. Huvudvärken släpper efter ett tag, det hör till;) jag brukar ta progesteron 3-4 dagar innan ET /Fet. Vilken klinik går du på? Alla kliniker har en koordinator som hjälper dig med allt sånt här. Det behöver du inte ta med svenska läkaren. Min svenska Gyn är lika förvirrad hon och skulle aldrig ge ett medicin schema. Det ska ju kliniken göra!

• MrsCecilia

Fru84: Satte du in ett eller två? För så kände jag mig nu när jag väntade tvillingar, alla symptom kom dubbelt upp och väldigt tidigt. Du är inte ensam om katastoftankar, det har jag fortfarande i v 15. 

Callimero: Känner också av tummen, tycker dock det är lite tidigt. Det är liksom nedanför tummen i tjocka delen. Kan det stämma?

Krvik: Krya på sig nu!

Förövrigt oroar jag mig också för blodtrycket, kanske man ska köpa sig en apparat?

Svar på tråden AVA klinik i Riga