AVA klinik i Riga
Jag testar typ 100 stickor om dagen. :/
Grattis vårlångtan! Vad roligt ;) Redan; hurraaaa för fin slemhinna!
Jag är i dag i v 13 och äter min sista progynon i dag. Progesteronet har jag kvar som vanligt. På tisdag är det dags för kub-test som jag inte riktigt ser framemot. Hoppas allt är väl med mina knytten.
Även jag har varit på ultraljud i går och sett två små fantastiska bebisar som fixade kub testet perfekt. Kanske jag kan börja tro nu ;)
Helisa: Jag är i 12+6 i dag och beräknad till 28 augusti :)) Grattis till fint KUB! Jag spricker också av berättarglädje och berättar för alla trots jag är lite vidskeplig :)
Grattis snorpan, välkommen till tvillingvärlden. Vi får snart starta ett tvillingforum med alla tankar som snurrar över att bli tvillingföräldrar.
Fru84: Insättningsdagen är ruvardag 0, lycka till :)
Välkommen alla nya, hoppas ni ska trivas och var inte rädda att ställa frågor..
redan47: Det hade jag med..väldigt mycket i början..
Rosen76; äd är rena drömmen i jämförelse med Ivf. Det går inte ens att jämföra. I alla fall inte för mig som har endometrios.
Lelle75; dinslemhinna är perfekt och kommer växa tills sig lite till. Huvudvärken släpper efter ett tag, det hör till;) jag brukar ta progesteron 3-4 dagar innan ET /Fet. Vilken klinik går du på? Alla kliniker har en koordinator som hjälper dig med allt sånt här. Det behöver du inte ta med svenska läkaren. Min svenska Gyn är lika förvirrad hon och skulle aldrig ge ett medicin schema. Det ska ju kliniken göra!
Fru84: Satte du in ett eller två? För så kände jag mig nu när jag väntade tvillingar, alla symptom kom dubbelt upp och väldigt tidigt. Du är inte ensam om katastoftankar, det har jag fortfarande i v 15.
Callimero: Känner också av tummen, tycker dock det är lite tidigt. Det är liksom nedanför tummen i tjocka delen. Kan det stämma?
Krvik: Krya på sig nu!
Förövrigt oroar jag mig också för blodtrycket, kanske man ska köpa sig en apparat?