AVA klinik i Riga
Skade ;) visst är det magiskt. Grattis till bebisen;)
Skade ;) visst är det magiskt. Grattis till bebisen;)
Dina. Det spelar ingen roll vilken form du tar. Du ska däremot räkna ut antalet mg. Om du äter utrogest som är 100 mg/ piller så äter du 400 mg /dag av det och vagitorierna är 400 mg. Du tar totalt 800 mg om dan. Det motsvarar 8 piller eller 2 vagitorier. Oavsett så ska du försök sprida dem över dan. Antingen 2 gånger eller 3 gånger.
Helisa; jag ska på bowling på fredag och jag har inte ens tänkt tanken att det är nåt jag ska undvika. Jag är ändå så kass på bowling så det är nog inte ens ett problem. Bowla på du o ha det roligt ;)
Härligt Dina! Försök och andas nu och ta det lugnt
Mjukis; jag går på gamla och är nöjd. Han är den enda som fått mig att plussa på 14 år. Det kallar jag bra statistik. Fodina jobbade ju på gamla kliniken och jag gillade även henne. Men mitt hjärta hör hemma på gamla. Förövrigt är de nog helt likvärdiga. Läs på deras hemsidor. Mailade dem och skaffa dig en egen uppfattning.
Spanien. Ska förövrigt vara mycket bra. De har en egen tråd här på FL.
Stort grattis snorpan;)
Vårlängtan; jag har samma problem, jag brukar ta 2 direkt vid uppvak och sen 2 till när jag anlänt på jobbet. Har jag tur vaknar jag tidigt och tar alla då. Men hemskt är det. Bli trött och yr och helt orkeslös.
Välkommen veris! Håller tummar för sig!
Veris14; jag har ridit under mina ruvningar efter ca 1 vecka. Nya Riga brukar helst vilja att man ligger ner i typ 9 månader;) Men jag går på gamla kliniken och han sa; rid på du! Det är bara nyttigt att röra på sig.
Jag har också varit och bowlat, lyft och grejat. Jag är gravid- inte döende Men man ska ta det lugnt och inte stressa, känna var sin egen gräns går. Alla har mycket åsikter om detta men det är viktigt att du själv känner vad du vill göra.
Smittor däremot ;( usch nej!
Men sen bangade jag ur när jag väl plussade och fick reda på att det var tvillingar, men det är en annan historia