AVA klinik i Riga
Hej igen alla! Någon som har en karta progynon som jag kan få köpa?
Hej igen alla! Någon som har en karta progynon som jag kan få köpa?
Jag kanske kan ha någon karta över. Är dock bortrest nu så kan ej skicka på en vecka om du har bråttom.
Wow såå kul att höra!! :) jag har transfer om 1,5v
Ni som blivit gravida, kände ni det på er? De 2v man ska vänta innan man vet helt säkert kommer bli 2 lååånga veckor:/ bävar lite för dem...
UndrandeSökare: åh, beklagar verkligen missfallet, rätt sent du fick det. Jo tyvärr så är Dr D lite 'enkelspårig'. Medans Serum igen ser bara 'bakterier' hihi. Men jag ska inte klaga utan är glad över att dessa kliniker finns för den här kompetensen finns tyvärr inte i Norden. Får jag fråga vilken koagulationssjukdom har du? Och Fragmin+trombyl har inte hjälpt? Menar du att du fick MA? Och hjärtljud innan dess? Och kombon Fragmin, trombyl, prednisolon hjälpte inte? Åh förlåt, många frågor! Jag vet inte hur mycket Dr D kan om koagulationsproblem men varför inte ta hans immunsupport som tillägg?
Samma här, valet föll på Riga för att det är mycket närmare men nu ångrar jag vårt beslut..
Har en liten fråga. Kostar det lika mycket att föra in 2 blastisar som 1 blastis vid FET? Har väl insett nu att det kommer inte att gå den naturliga vägen igen, så det är lika bra att börja kolla på allt inför en transfer i Riga.
Ja, det kostar lika mycket, Frazze.
HCG 74 jag är gravid!!!?! Helt ofattbart
Återkommer kram till er alla så länge
Tack alla!!! <3 Men än slappnar man ju inte av...gör man kanske aldrig...fy så orolig jag är...nytt blodprov idag, försöker njuta oxå
Hade värk i sidan av magen inatt så då nojjar man ju för det även om det säkert är helt normalt el bara en muskelsträckning, ja ni förstår
Hej på er alla! Lite uppdatering - jag fick plus men det höll inte . Som ni vet har vi inget i frysen efter att det gick som det gick så nu får vi fundera på nästa steg. AVARiga vill vi inte tillbaka till...
Provence; grattis till plus!
Hallå! De två 8 celliga embryon som tinades överlevde, men på dag fyra kunde man se att det ena embryot utvecklades bättre ( 16 celliga då) och vi tog efter diskussion med doktorn belutet att bara sätta in ett - det bättre av de två.
Det andra skulle odlas vidare till dag fem för att se om det utvecklades till en blastocyst och då frysas in. Igår fick vi beskedet att utvecklingen hade avstannat så det kasserades.
Nu är det bara att hålla tummar och tår för att den i magen fortsätter utvecklas. Ruvningstiden är långsam men det hjälper att ha en aktiv 1 åring att ta hand om.
Hur går det för dig?