Vårt väntrum skrev 2017-06-14 22:31:37 följande:
Hörrni. När ni "ruvar"
Är ni jättecoola och glider runt med en skön vilopuls då och inte lyfter mer än mjölkpaketet?
Man får ju ganska rediga förhållingsregler av kliniken. Medan klinikerna i Sverige säger "lev som vanligt"
Jag är så ledsen och arg. Min å mannens familj vet allt. Men likt förbannat har dom tjatat en vecka på mig om skolavslutningar, min födelsedag å massa annan skit!! Idag har jag varit så jäkla uppjagad å stressad.
Blir ledsen å orolig. Ska jag/familjen göra så äggen inte vill fästa? :(
Hahaha! Förlåt att jag skrattar, men du skriver bara för roligt
Stress är nog aldrig bra och tunga lyft är avsolut inte bra. Men annars så ska du nog helst leva som vanligt! Tränar du mycket annars? Då träna du, men lugnare och lev som du brukar. Det finns mååånga saker som kan göra att de inte fäster. Allt ska stämma! Jag hoppas innerligt att det går vägen för dig och jag håller tummarna stenhårt.
När jag blev gravid så sölade jag en halv flaska vin nästan varje dag i 1 månad utom de dagar vi drack öl istället (ibland båda) semester kallas det! Värme och bra tunt blod! Det sa tjong i medaljongen direkt
Tänkte inte ens tanken att jag skulle ha blivit gravid naturliga vägen den gången få det inte skett någon gång på de 8 år innan som vi försökt. Det var i alla fall lagom med 1 års alkohol uppehåll efter den resan! Hahahahha rensa levern lite.
Gör ditt bästa för att slappna av! Stäng av mobilen bara!