AVA klinik i Riga
vilken är den bästa?
vilken är den bästa?
Frazze: har du bott på Albert hotell? Vad tyckte du? Jag har funderingar på att bo där denna gång. Tidigare bott på enkla billiga hotell. Viill gärna bo lite nätter nu.
Blev 2 st, ett perfekt o ett litet som utvecklades sakta. Blev rekommenderad 2 av Violeta trots att hon inte vill att d blir 2 som fäster då jag har ovanligt liten livmoder. Hon trodde inte så mkt på den lilla blason. Inga symptom så blir nojig för d, man är allt bra knäpp. Bara vänta å se:) Kul att tjejen fr kliniken tog kontakt m dig. Hoppas hon hakar på trådarna. Bara roligt m fler som åker t Riga å utomlands.
Tack Frazze ja bara 1vecka kvar till TD.. Man kan bli kollrig för mindre..????
Jaha det blev inget mer underverk för oss..???? Men tänker som så att hellre glädjas över henne och ge det hon behöver och strunta i fler försök som är rätt så stressiga och man blir knäpp.. Som sambon sa vi har iaf försökt och ja efter 11försök och ett underbart barn får vi nog påstå att vi inte gav upp så lätt.. Håller tummarna att det går vägen för dig imorgon Micro. Stor bamse kram
Hej!!
Är tråden aktiv?
/någon som kommer besöka AVA Riga snart
Ja det vore kul om den fick liv igen!
Vi väljer nu donator :)
Men oj vad häftigt!!!
Får jag fråga varför ni åkte dit för äd?
Härligt att ni lyckats!!! Grattis till liten!!
Men oj vad häftigt!!!
Får jag fråga varför ni åkte dit för äd?
Härligt att ni lyckats!!! Grattis till liten!!
Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.
Lycka till i dag.