AVA klinik i Riga
Är det någon som har lite progynon att sälja till mig? Behöver desperat få upp östrogenet i kroppen så att min slemhinna blir tjockare! Ni kan pma mig i så fall ????
Är det någon som har lite progynon att sälja till mig? Behöver desperat få upp östrogenet i kroppen så att min slemhinna blir tjockare! Ni kan pma mig i så fall ????
Skickade PM via appen men vet inte om det gick iväg. Annars kan du skicka till mig.
Du kan få av mig. Har något paket hemma
Du kan få av mig. Har något paket hemma
Äter rätt så hög dossjälv så kan bog tyvärr inte avvara så många men det verkar ju lösa sig för dig. Varför ska du ta det 2 mån? För att bli spontangravid?
Jag beklagar Micro! Man blir så frustrerad över att det ska vara så förbannat svårt! Varför får en del barn på löpande band? Det räcker med att de andas samma luft som en annan gravid så blir de på tjocken direkt och den finns det de som kämpar i evig tid och det vill sig inte. Jag hoppas att du lyckas vid nästa försök! Styrkekram!
Micro! Fick du mitt meddelande i inbox?
Gud ja, galen dos Progynon och E-vitamin plus något till som jag inte kommer ihåg... allt för att få slemhinnan tjock nog :)
Jag hade också svårt med slemhinnan och gick tillbaka och tittade vad jag mer fick:
Progynon, E-vitamin, Trental och Vagifem... kommer dock inte ihåg varför jag tog :) Men slemhinnan blev 8mm och treskiktad vid insättning... kommer nog köra samma vid nästa FER!!
Visst kan det vara jobbigt med barn så nära i ålder men herregud... man vet ju inte när det går så man måste ju chansa om man vill ha 2
:)
Ja min kille är nu 8 månader och jag bara njuter :)
Vi har inte helt bestämt men förmodligen blir det FER i Riga i sommar. Det rekommenderas ju att vänta 1 år efter ett KS... och då jag blev gravid bara 4 månader efter min första förlossning så är det nog klokt att vänta. Man blir ju dock inte yngre så längre än 1 år väntar vi nog inte...
Hej svej! Någon som har några progynon liggandes hemma som jag kan få köpa ASAP? Typ om ni kan lägga på lådan imorgon!? Jag behöver en ca 14 -15 st till mensen börjar nu i veckan ( om den nu kommer) vore evigt tacksam! PMa mig i så fall!