AVA klinik i Riga
Nu är det bara några dagar kvar till testdag. Känner absolut NADA syns inget, känns inget. Hade brinnande varma fötter en kväll that's it!
Kollade hur det var när jag blev gravid. 8 feb så började jag med menopur och dag 14 äggplock alltså 21:a feb och sen ET den 23. Alltihopa på 16 dagar. Här har man ju stimulerat och grejat med hormoner i veckor, inte konstigt att slemhinnan spottar ut allt. Den är gammal och vill inte! Nästa gång blir i min egen cykel och det blir i Januari i så fall. Jelena verkade vara ok med det. Hoppas att slemhinnan är fräschare då och mer sugen på graviditet. Har fått en leverans av gravtest så jag ska testa idag, tror inte det visar nåt eftersom att det är tidigt och ej morgonurin men jag vill ändå. Sen ska jag testa varje morgon fram tills testdag. Är inställd på fett minus , så då blir jag inte lika besviken! Slutat med Fragmin på order från kordinatorn och därmed minskat de rosa flytningarna. Är nervös dock inför mensen denna gången, jag som brukar blöda som en slaktad ko i vanliga fall! ????