Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

74an1 skrev 2010-07-05 12:09:47 följande:
    Tack snälla!
    Flärdfullt sugrör missade jag. Kanske hade gått ÄNNU bättre med flytet då Flört.
    Men isen gjorde susen i alla fall.  Nu är det slut tipsat från mig i alla fallSkäms
    Nej jag tycker att du ger bra tips fortsätt med det och alla tips är bra för dom kommande som ska opas.

Kram Annicka
  • Annicka
    lisalove skrev 2010-07-08 01:33:32 följande:
    En kompis som är opad började äta silica tabletter och slutade tappa sitt hår.
    Vad kan man köpa dom tabletterna på apoteket eller hälsokostaffären?
  • Annicka
    MammaTillHarry skrev 2010-07-08 09:49:24 följande:
    Hej!!
    Hur är det? Gått ner mycket? Mycket kvar?
    Kram kram
    Hej! Det är bara bra med mig och jag har gått ner 22kg. och jag har en del kvar att gå ner .

Hur går det för dig och hoppas allt är bara bra med dig.

Kram Annicka
  • Annicka
    MammaTillHarry skrev 2010-07-08 11:14:42 följande:
    Hej. Har gått ner 38 kg. =) E så lycklig. har "bara" 17 kvar sen är jag nog rätt nöjd.
    vad duktigt. tränar du nått?
    Allt är annrs kanon, maten funkar jätte bra.
    kram
    Nej jag tränar inget men jag måste sätta igång.

Grattis till 38kg mindre. Hur lång är du själv är jag 157cm lång.

Tränar du något?

Kram Annicka
  • Annicka
    MammaTillHarry skrev 2010-07-08 11:26:29 följande:
    175 cm är jag. Ska ner till 80 kg. Nja bara går ut och går 1 timme om dagn. inget mer, men msåte nog oxå ta tag i det =)
    kram
    Jag är ute och går också men inget på gymet.

Kram
  • Annicka
    lisalove skrev 2010-07-08 12:19:36 följande:
    Jag köpte mina på Coop, så tabletterna finns lite överallt. Kanske är bättre på hälsokosten. Mina är av märket Friggs i alla fall.
    Tack för tipset jag ska kolla upp detta!

Kram
  • Annicka
    farmoranna09 skrev 2010-07-09 15:12:56 följande:
    Idag var jag på Aleris i Lund för bedömning och blev godkänd till operation. Fick tid den 9/9 i Kristiansdag  jippie!!!!!!!!!!! Jag är så lättad!

Jättebra genomgång tycker jag också precis som Virriga Vera tyckte och trevlig personal tog faktiskt bara två timmar sedan var jag klar. Härligt nu kan jag börja planera för mitt nya liv skall gå ner fem kilo innan operation så jag får  börja flyta en tre veckor innan trodde sköterskan .
    Dom är hårda på att man går ner det läkaren vill innan operation annars får man åka hem igen utan operation sa dom.

Någon mer som fått  operationstid samma dag?
    Grattis till op tiden!

Kram Annicka
  • Annicka
    Fragile Angel skrev 2010-07-10 02:37:17 följande:
    Ser ni någon skillnad?

Vilken skillnad wow!

Kram Annicka
  • Annicka

Hej Tjejer!

Har ni haft ont över magen och sträcker sig bak till ryggen? Det onda över magen känns som någon vrir något i magen och jag fick detta igår kväll väldigt skumt så ont att jag nästan inte kunde sova och det var kvar idag på morgon men inte lika mycket ont men det fanns där men nu i kväll så är det samma visa som igår. Plus att jag har fått mensen om det har med det att göra kanske?  Vad kan det vara för något?

Kram Annicka

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)