Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

monixxx skrev 2010-06-19 17:23:27 följande:
    Någon som har tips på ett hotell som ligger jämte Sophiahemmet, ska vara där 1 dag innan för sista proverna så jag måste dit dagen innan. Solig
    Du har vandrarhem inte så långt ifrån och så finns det hotell som jag rekomenderar när du bokar tågbiljett via sj så kan du boka hotell samtidigt hotell Rica Stockholm och sen kan du ta taxi på morgon inför op. Grattis till optiden och dom är underbara på Sophiahemmet.

Kram Annicka
  • Annicka
    Karra skrev 2010-06-20 22:22:24 följande:
    Har lagt ut lite bilder.. .. om någon vill titta!!
    Wow det syns att du har gått ner!

Kram Annicka
  • Annicka
    werner05 skrev 2010-06-21 08:11:12 följande:
    Jaha... då va det dax.. Idag är det MIN tur att op på  Ersta. Sitter nu i entren o känner att pirret i magen börjar att infinna sig...
    På återseende..

KRAM
    Lycka till idag med op!

Kram Annicka
  • Annicka
    werner05 skrev 2010-06-22 09:43:07 följande:
    Tackar för det.. allt gick som en dans igår.. har idag fått komma tillbaka till avd.. och har bara lite ont än så länge..

Tack för allt stöd

ANna
    Skönt att höra att allt har gått bra för dig med op! Välkommen till andra sidan!

Kram Annicka
  • Annicka
    Jeanette 79 skrev 2010-06-26 09:55:14 följande:
    Ett scenario jag drömmer om till nästa midsommar! Alla minuskilon coh en go o glad midsommar. Har haft en fin men lite småtrist midsommar hemma slurpandes på modifast. MEN man vet ju att man väntar på ngt bra, så det är helt ok;)  OP på måndag!!! :D
    Lycka till på måndag med op!

Kram Annicka
  • Annicka
    ChokladMoshin skrev 2010-06-26 21:14:03 följande:
    Ja, det var nog meningen.
    Vi gjorde ett snabbt UL på Mvc för att se ungefär hur långt gången jag var, me nfick en tid nästa vecka för RUL för att se lite mer exakt anatomi osv.
    Open i sig är ingen fara, inte narkosen heller. Jag oroade mig för starka värktbeltter med morfin och så, men jag tog ju bara en och det skulle inte vara ngn fara.
    Men visst är det lite nervöst tills på tors då vi gör UL igen.
    Hoppas ni också får en liten till när det är ok då.
    Grattis till bebisen i magen och hoppas allt är bra på torsdag!

Kram Annicka
  • Annicka
    lisalove skrev 2010-06-27 21:24:02 följande:
    Jag är också jätte nervös. Åker till sthlm redan i morgon, men träffar narkos läkaren tis och på ons, ja då gäller det:-S. Det kommer gå super för oss!
    Lycka till med op på onsdag och läkarbesöket på tisdag.

Kram Annicka
  • Annicka
    monixxx skrev 2010-06-27 20:44:48 följande:
    Fyy, vad nervös jag börjar bli!! I övermorgon, tisdag åker jag upp till Stockholm för inskrivning
    och på onsdag opereras jag!!! Glad
    Ska ta in på Hotell tisd. till onsd., blir en pirrig natt!
    Hoppas det kommer gå bra, de verkar ju trevliga på Sophiahemmet iallafall!
    Åker tåg upp men sedan hämtar mannen mig, blir troligen på fredag. Visst får man stanna 2 nätter?
    {#emotions_dlg.flower}
    Lycka till med op onsdag! Vilket hotell ska du bo på?

Kram Annicka
  • Annicka
    Jeanette 79 skrev 2010-06-30 16:08:27 följande:
    Hej hopp!! Nu är jag hemma igen efter GBP-operationen i måndags. Känner mig nästan oförskämt pigg, men det ska man ju bara vara glad för.
    Känns sååå häligt att nu vara på "andra sidan"!Cool
    Skönt att höra att allt har gått bra och välkommen till andra sidan!
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)