Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

pilliss skrev 2010-09-03 07:33:08 följande:
    Go morron.
    Nu ska jag strax ner och lämna sonen sen ska jag köra till Aleris.
    Är ganska nervös... :-s på bedömning.

Håll tummarna...
    Lycka till!

Kram Annicka
  • Annicka
    pilliss skrev 2010-09-03 16:05:31 följande:
    Var där idag.
    Läkaren gick igenom allt på ett grupp info.
    Sen fick vi komma in till läkaren och sen till sköterskan.

JAG SKA OP DEN 13 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Är såååå glad och nervös.....

(ska gå ner 6 kg tills op)
    Grattis till optiden!
    Kram Annicka
  • Annicka

Jag var inne på Gina Trico och provade en jacka i både storlek 42 och 44 och den som satt bäst var storlek 44 och då blir man lite paff att man kan ha en jacka i den storleken för det har jag inte kunnat ha förut för jag har alltid haft stor storlek på jackor typ 50/52 eller xxl och nu kan jag ha storlek 44 i jacka.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Annicka

• Annicka
    Davidoff1975 skrev 2010-09-05 15:31:11 följande:
    måste va en härlig känsla
    Ja det är en härlig känsla att kunna ha kläder i mindre storlek som man inte kunde ha tidigare.

Hoppas att du snart får din op.

Kram Annicka
  • Annicka
    Mli79 skrev 2010-09-05 16:09:22 följande:
    Nu är det dags även för mig att visa en skillnad

Wow det syns att du har gått ner och hur mycket har du gått ner?

Kram Annicka
  • Annicka
    väntar i Kina kön skrev 2010-09-06 14:10:23 följande:
    Inga tips på vad man kan äta för något direkt efter operationen?
    Här har du lite tips på soppor efter op Kledas soppor, hemmagjorda soppor, blåbärssoppa, nypponsoppa, yogurt, cambells soppor.

Lycka till!
    Kram Annicka
  • Annicka
    sabinaa skrev 2010-09-07 14:09:47 följande:
    SKOJA MIN DOJA!!!!!!

Skit, mitt hjärta slår i 150!!!!!

Det ringde på mobilen och där stod ett 08 nr. Och när jag svarade så sa hon "HEJ JAG RINGER FRÅN ERSTA SJUKHUS!!! Tur jag satt ner annars hade jag svimmat och tur jag var själv hemma när jag la på luren för jag måste ha sett ganska fånig ut när jag skuttade omkring som en tok här hemma!!!

Jag ska vara på Ersta Sjukhus på torsdag. Fick boka biljetter idag så det blev dyra biljetter men jag vet att jag får använda betalningsförbindelse. Ska bara hitta rätt hur jag får en sån hem. Fick lite nr av hon som ringde.

Helt sinnessjukt. Skitglad samtidigt som jag är lessen för min lille son fyller 2 år samma dag. Eller hur är det typiskt! Och jag får åka jättetidigt och kommer hem sent, kanske har jag tur o träffar honom på kvällen. Men vi får fira honom på fredag istället. Som tur är så är han så liten att han faktiskt inte förstår att han fyller år.

SÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ NERVÖS.  Hur fasiken ska en tös från Österlen kunna hitta rätt. Hon pumpade mig full av information men man får väl fråga sig fram.

JISSES JISSES JISSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis!
  • Annicka
    MinFamiljj skrev 2010-09-07 15:57:29 följande:
    Ok. jag flyger inte förrens 9.40. Men ska inte va hos sköterskan förrens 13.20, sen Dr Joakim Pålstedet 13.40 sist dietisten kl 14.20. Sen flyger jag hem 20.10....  Vill du träffas i stholm el du har släktingar o vänner däruppe.
    Får man resan betald om man har betalningsförbindelse???
    Ja det får man!
  • Annicka
    MinFamiljj skrev 2010-09-07 16:03:42 följande:
    Tack Annica för så snabbt svar.. Vart vänder jag mig då? eller skickar biljetterna?
    Något som du vet o kan hjälpa mig o svara på?
    Var bor du?
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)