Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

pilliss skrev 2010-09-23 12:44:35 följande:
    Ang det jag frågat tidigare.
    Räcker 3 påsar modifast per dag eller MÅSTE jag ta 4 som det står på paketet?
    Kommer jag minska fast jag bara tar 3?
    Ja du kommer gå ner i vikt på tre påsar! Det känner du av om du är fortfarande hungrig så tar du en till påse.
  • Annicka
    Elwi skrev 2010-09-23 16:25:02 följande:
    Jiiipppiiiii!!!! OK i rumpan hos doktorn idag!
    OP inom 1 månad......  Jag var grymt nervös..... men allt gick prima ballerina trots lågt BMI på 35,8.

Ser grymt fram emot denna vinter.... jul blir väl inte nådigt men beach 2011... inge mer vass för mig =)
    Grattis till optiden!

Kram Annicka
  • Annicka
    Nala skrev 2010-09-23 22:03:22 följande:
    Imorgon skall jag åka till Sophiahemmet på återbesök, roligt! Åker själv och har lagt hemresan på eftermiddagen så jag har en hel härligt ensam dag i Stockholm, skall bli så skönt :)

Får väl prata med den gode doktor Peter om mina värden, de var inte så lysande sa han när han ringde.

Kram på er!
    Lycka till imorgon!

Kram Annicka
  • Annicka
    Freyla skrev 2010-09-30 21:29:34 följande:
    Men fy!!! Krya på dig Hjärta Hoppas allt går bra Hjärta
    Men fy krya på dig.Hjärta
    Hoppas allt går bra Hjärta

HjärtaKram AnnickaHjärta
  • Annicka
    Adalel skrev 2010-10-04 19:16:09 följande:
    Nu har jag fått en återbudstid den 20/10 om 15 dar. Vad skönt att slippa vänta tills december. Är det nån som kan tipsa om billigt boende i Stockholm?
    Vart i Stockholm ska du opas?
  • Annicka
    Mickan21 skrev 2010-10-05 20:04:58 följande:
    Hej på er!

Är så spänd och förväntans ull för i morgon får jag min bedömning! Håll tummarna för mig i morgon=)
    Jag håller tummarna för dig inför din bedömmning imorgon och lycka till!
  • Annicka
    Mickan21 skrev 2010-10-06 13:39:31 följande:
    JIPPI!!!!!

Hihi nu är jag änltigen där! Jag har fått mitt JA idag=) Är  så glad samtidigt nervös och tusen andra känslor! Om redan 4 veckor opereras jag, så i morgon blir det flyt fram till operation! Jisses att det skulle gå så snabbt men jag var en bra kandidat tyckte dom. Jag har ju varit väldigt motiverad och uttryckt det med. Gick ner 6 kg nu på 4 veckor så det är jag stolt över. Äntligen börjar min resa till den smala "lyckan"....
    Grattis till optiden!

Kram Annicka
  • Annicka
    frökenKAJO skrev 2010-10-07 21:23:29 följande:
    Supen bränner trevligare i strupen. Jag tar kisel, priorin samt beviplex (har gjort sedan en månad INNAN op)och jag tappar ändå så mycket hår att jag snart kan börja tova vintertofflor till försäljning i grannskapet. Vill inte låta negativ, MEN...
    Jag borde förresten ha passat på att fråga den gode Loogna om det här med hårtapperiet idag när jag ändå hade honom på tråden, men det glömde jag bort. Däremot ska jag få hjälp med remiss för en röntgen av lilla magen, och det känns bra. Den är verkligen inte riktigt i form.
    Det var ju skönt att höra att du får hjälp för magen och kolla upp vad det kan vara för något för så ska du inte gå och hoppas att du snart får reda på vad det kan vara.

Lycka till!

Kram Annicka
  • Annicka
    Fragile Angel skrev 2010-10-10 10:24:07 följande:
    Jag har gått ner 46,4 kilo på 209 dagar. Jag är nöjd!
    Wow och grattis.

Kram Annicka
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)