Tinzi skrev 2010-05-14 23:05:33 följande:
Hej! En fråga: Jag ska på bedömning på Sofiahemmet nu 27 Maj, får man OP då med en gång? Ska till Spanien på semester 4-18 aug, när jag ringde sofia sa de att de inte hade nån kö...så min fråga lyder: Hur lång tid efter bedömning fick ni OP tid? Tycker ni att jag skall OP innan eller efter semestern? kan man bada efter nåra veckor? eller borde jag ta det efteråt?
som vi pratade om, så tror jag det är abslout bäst att göra det efteråt ;)
dom lär inte ha uppbokat något så långt så du kan säkert få bestämma helt själv när du vill opas :)
Anna 73a skrev 2010-05-14 22:34:28 följande:
Jo en hälsodeklaration fick jag också fylla i där på bedömningsmötet..men detta e en hälso enkät,med helt andra frågor..Inte om sin sjukhistoria utan TEX om jag dom senaste 4 veckorna hindats att tex bada pga av min övervikt eller om den på nåt sätt hindrar mig att leva det livet jag vill...
jag fick båda på bedömningsmötet! :)
vänat skrev 2010-05-14 21:34:02 följande:
man kan dumpa på allt!! Men ofta beror de du antingen på att man haft för bråttom inte tuggat ordentlig ätigt för snabbt eller att de gått för långt mellan måltiderna. Sen fins de andra som aldrig dumpar på nått exvis jag jo en gång på vanligt vatten för jag de för bråttom
ja det är ju klart, jag tänkte bara på innehållet! farten är ju minst lika viktig..