Mli79 skrev 2010-06-08 12:58:04 följande:
Fy satan vilket illamående och magknip som jag fick nyss, nu börjar det släppa mer och mer.
Jag sippade 2 dl naturdiet på ca 20 minuter istället för 40 minuter som rekommenderat, satt och pratade med en kompis och tappade helt bort tiden. Kan det ge ett sånt illamående och magknip? Efter en stund på toaletten blev det bättre, men jag fick inte hjärtklappning eller trötthet som jag har förstått att man kan få när man dumpar. Usch, nu blir jag mer noga med klockan nästa gång.
jobbigt att du ska dra ut på det i 40 minuter, till oss sa dom 20 minuter! o bara det tyckte jag var jobbigt. hur ska du hinna dricka 2,5L vätska :)
Tinzi skrev 2010-06-08 09:35:09 följande:
Oki, saken är den att jag ska ha tjejfest den 31 Juli dvs 15 dagar innan OP. har inte unnat mig ngt kul på säkert 1,5 år och kommer inte kunna festa/äta på ett bra tag så ville ha en utekväll m. tjejerna för första/sista gången på länge.
Men jag kanske kan byta ut en måltid i 2 veckor innan eller så och köra enbart modifast sista 2 veckorna....vad händer om man bara gått ner 6,5 kg lixom?
Och vad är cambridgde? (kommer iof köra modifast iaf då jag redan har ca 60 påsar i frysen men men)
ja men dra ner på kalorierna redan nu, tänk på vad du äter, så ska det gå bra ska du se :) dom väger inte på sophia utan frågar bara om vikten, jag gick ut o åt dagen innan o det får man :)
cambridge är ett pulver som bara säljs i speciella affärer, deras mintchoklad är så värd :)