• 3way

Att gå utan Behå, fint eller ful?

Vad tycker du om kvinnor som inte bär behå på sig på stan, jobbet eller på ICA. Stör du dig på de? eler tycker du de är fint? Får alla slänga runt med tuttarna utan behå eller finns de någon gräns?

Själv använder jag behå så sällan som möjligt, känner mig inte bekväm med behå. Känner mig dock lite kluven i vad andra tycker om detta?

Hur/vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?
  • My Girls

Så otroligt fult utan bh, oavsett storlek. Kan inte komma på en enda som kommit förbi mitt filter.

• Shadilly

Jag kan inte skita mindre i hur andra kvinnor väljer att förpacka sina tuttar. Jag styr över mina egna, och resten försöker jag inte patrullera. Dels av respekt för individens rätt att välja och dels av ointresse.

Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Superbia

Det beror ju på tuttarnas form och naturliga "stadga" så att säga. Om det inte märks att man inte har bh på sig är det väl inga problem, men tycker att det ser äckligt ut med stora slappa pattar som hänger så långt ner att dom riskerar att titta ut under tröjkanten.

Morten & Vidar 091029
  • logg81

Alltså... Jag går inte och spanar in andra brudars pattar när jag går på stan. Jag är inte lagd åt det hållet
    Och för min del så får folk gå klädda hur de vill. Så länge de inte går nakna. Då skule jag nog märka och bli generad

Jag har fullt upp med mitt egna liv för att lägga märke till främmande människor och deras bröst...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • ahlcec

Det skiter jag i. Minus damer med såna där ENORMA pattar som man inte KAN missa, när de kommer utan behå (men vafan ska de göra, segelduk är ju så dyrt) och man ser pattfryset nere vid tröjlinningen. Fast det är ju fascinerande på samma sätt som en sjukt stor mage fascinerar mig, eller som min lärare i högstadiet vars arsle var så stort att.. nej det går inte ens beskriva.

Men alltså det är liksom inget jag går runt och skulle vilja dela ut böter för, jag är i sanning ingen modepolis.

• linjes
    LillaFlingan skrev 2010-04-27 23:36:12 följande:
    alltså jag kanske är knasig.. men jag tycker det är Ofräsht att se andra gå runt UTAN bh på typ affären,stan eller whatever.. det är inget jag vill se...... ;) lika lite som jag vill se någon med orakade armhålor..(oavsett kön)... smaksak!:P
    ofta man går runt med armarna i vädret så alla ser om man har håriga armhålor
  • viseversa

Oj det är väldigt olika. jag har väldigt stora tunga bröst och skulle jag gå utan bh så skulle det INTE vara fint alls. Däremot har man små fasta bröst så ja då kan det vara fint utan bh. Tycker det ser befriande ut på något sett!

• Lavish

Jag tycker defintivt det kan vara riktigt snyggt utan BH. Men det beror ju på kläderna, en del kläder är inte snygga BH-löst. Och sorry, vissa bröst är snyggare BH-lösa än andra.

• TjockKatt

Jag bryr mig inte ett dugg om någon väljer att inte ha bh, så länge dom har tröja på sig så skulle jag nog inte reagera. Finns så mycket annat spännande att lägga energi på. Själv nyttjar jag bh för jag tycker det är bekvämt när dom håller sig på plats.

Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?