• 3way

Att gå utan Behå, fint eller ful?

Vad tycker du om kvinnor som inte bär behå på sig på stan, jobbet eller på ICA. Stör du dig på de? eler tycker du de är fint? Får alla slänga runt med tuttarna utan behå eller finns de någon gräns?

Själv använder jag behå så sällan som möjligt, känner mig inte bekväm med behå. Känner mig dock lite kluven i vad andra tycker om detta?

Hur/vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?
  • La Lola

De med liten fast byst, helt ok.

Men de med mitt omfång...nä, för h-vete, sätt på er en BH om ni ska visa er offentligt!

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • 3way

OOOOPS.... menade ju
    Mig stör de inte om man INTE har behå på sig. fasen också.

• Alcarinque

Jag stör mig inte på vad andra gör men själv skulle jag aldrig gå utan. Tycker att det är vansinnigt obekvämt att ha dem fladdrandes när jag är ute

♥ Alva 060307 ♥ Lillasyster med BF 100802 ♥
  • hellekis

Mig stör det inte ett dugg, folk gör som de vill med sina kroppar.. sen kan det ju diskuteras om det passar alla eller inte :P

• 3way
    La Lola skrev 2010-04-27 14:30:02 följande:
    De med liten fast byst, helt ok. Men de med mitt omfång...nä, för h-vete, sätt på er en BH om ni ska visa er offentligt!
    håller med dig lite med, någon måtta får de väl vara. 
    Nej-tack-jag-vill-inte-se-dina-ljuvet,-okey!? 
  • Tola

jag har nästan aldrig BH, obekvämt och det behövs inte alls. Har liten a.kupa

• Michisen

Det spelar mig inte den ringaste roll vad någon annan väljer att ha på sig eller inte ha på sig.

Stör mig i så fall betydligt mer på svettiga män med ryggbehåring som envisas med att gå utan T-shirt på somrarna.

• 3way
    Tola skrev 2010-04-27 14:32:32 följande:
    jag har nästan aldrig BH, obekvämt och det behövs inte alls. Har liten a.kupa
    Blir du inte lite generad då om du pratar med en man och de styvnar i den kalla vinden?

Har själv fast B.kupa men är lite osäker om jag verkligen kan gå runt sådär på stan utan att skämmas lite. Känner mig lite obekväm med att alla tjejer i min ålder tycker att man måste ha behå.
    Jag har inget behov av att hela tiden framhäva mina bröst med push up. Känner mig bara stel och obekväm i behå, på jobbet använder jag sport behåar, de går an.
  • 3way
    Michisen skrev 2010-04-27 14:34:32 följande:
    Det spelar mig inte den ringaste roll vad någon annan väljer att ha på sig eller inte ha på sig. Stör mig i så fall betydligt mer på svettiga män med ryggbehåring som envisas med att gå utan T-shirt på somrarna.
    *asg*
  • Elsans
    Alcarinque skrev 2010-04-27 14:31:20 följande:
    Jag stör mig inte på vad andra gör men själv skulle jag aldrig gå utan. Tycker att det är vansinnigt obekvämt att ha dem fladdrandes när jag är ute
    Samma här!
Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?