Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Joppis skrev 2010-05-10 11:30:34 följande:
    En stor del till problemen är det. Det vet ju du oxå. En restruktivare invandringspolitik torde alltså ge färre problem.
    Men jag tycker också man ska ta tag i invandrarpolitiken här i Sverige eftersom nuvarande suger nåt enormt men det jag reagerar mot är att SD vill ha bort invandrarna som bor i Sverige...( Helt alla blattar )
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-05-10 11:31:49 följande:
    Det blir inte nonsens för att du säger att det är det. Även med caps-lock aktiverat.
    LOOOOOOOL

( Ditt fel att jag spyllde Cola på dataskärmen )
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 11:38:53 följande:
    Kan du hänvisa til len källa där SD uttryckt sig så?
    http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-vill-vassa-invandrarpolitiken-1.503986

Måste logga ut men ger dig gärna fler artiklar när jag kommer tillbaka senare idag om du vill.

" Sd vill tvinga den som önskar ta hit make eller sambo från ett icke-nordiskt land att betala en avgift. Och den flykting som inte kan lova att själv under fem år försörja sin anhörig får helt enkelt avstå från återförening med minderåriga barn, makar och föräldrar. Den som gömmer flyktingar ska dömas till fängelse. Invandrare och asylsökande som begår brott ska lättare kunna utvisas, vilket enligt partiledaren Jimmie Åkesson i en färsk intervju i Göteborgsposten tolkas som att hela invandrarfamiljer ska kunna utvisas om ett av barnen snattar. "
  • I Blackrose I
    " Sd vill tvinga den som önskar ta hit make eller sambo från ett icke-nordiskt land att betala en avgift. "

Ja, Finländare är ju Sveriges mest skötsamma "invandrare" eller hur? {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-05-10 11:44:27 följande:
    Detta finns också i min TS att läsa där Jimmie Åkesson uttalar sig om just detta.
    Jo, men jag tyckte jag skulle skicka det som inlägg så kanske vissa kunde få upp sina ögon. Man missar TS-rutan ibland förstår du? {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Vill nån va snäll och förklara för mig vad skillnaden mellan "blatte invandrare" och "nordiska invandrare" ÄR?

Som sagt så är ju finländare/Finnar ( Nöjd Maxi? ) verkligen sveriges mest skötsamma "invandrare" eller hur? {#lang_emotions_undecided}

• I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 16:05:15 följande:
    Tempramentet? En finne är oftast bara lite full, spottar och fräser
    Finlandsfärjan/våldtäckter/sex-köp/koppleri/rysska-flickor/illegala-alkohol import...nja, " bara lite full, spottar och fräser " håller inte Joppan. Tycker du inte det?

Men det kanske är mera accepterad att finländare ( Ja, Maxi man kan använda bägge orden ) begår dessa brott? dom är ju trots allt blonda och blå ögda...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 16:05:15 följande:
    Tempramentet? En finne är oftast bara lite full, spottar och fräser
    Dessutom så är temperamentsfulla män sexiga...{#lang_emotions_wink}

* Sorry TS för OT-inlägg *
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 16:16:27 följande:
    ”invandrade personer är klart överrepresenterade i brottsstatistiken. Invandrarnas generella överrepresentation när det gäller registrerad brottslighet ligger på lite över hundra procent. Denna överrepresentation gäller praktiskt taget alla typer av brott, men den växer avsevärt, till 300 eller 400 procent, när det gäller grövre brott, exempelvis mord, dråp, misshandel mot obekanta och våldtäkt” (DN-Debatt 051212). Rojas noterar att invandrare från Mellanöstern svarar för den största delen av grova brott. Anmärkningsvärt är att det dröjde ytterligare ca ett halvår innan rapporten slutligen offentliggjordes och då i ett sådant skick att det är mycket svårt, i vissa fall omöjligt, att utläsa somliga av de av Rojas anförda siffrorna.
    Vill du förklara vad man menar med brottsstatitiken?

Anmälda brott?
    Dömda brott?
    misstänkta brott?

Vad?

Jag har redan visat artiklar på att invandrarna misstänks och anmäls för brott oftare än svenskar även när man saknar grund för dessa.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!