Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Joppis skrev 2010-04-28 21:06:10 följande:
    Who cares...
    Du låter som en bitter kärring.

Finns hjälp man kan få...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 08:39:10 följande:
    Jag låter som en.... du ÄR en
    Värre är det när man låter som en kärring fast man ÄR male. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 10:44:06 följande:
    Du är så himla mogen för att vara kärring oxå
    Öh, ska jag ta det som en komplimang eller?

Joppan du får ha en översättningsdel till dina inlägg så man förstår vad du skriver.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 10:51:30 följande:
    Förklara för mig vad Du inte förstår, så ska jag översätta.
    Meningen:

" Du är så himla mogen för att vara kärring oxå. "

Först av allt stavas oxå ( Också ) om du nu ska ha en moget diskussion. För det andra var meningen en pik eller vad? I så fall kan man använda sig av smiles för att få fram vilken ton man har i meningen man skriver.

T.ex.

Du är så himla mogen för att vara kärring också. {#lang_emotions_undecided} ( En pik )

Du är så himla mogen för att vara kärring också. {#lang_emotions_wink} ( En komplimang )

Dessutom Aziz så är meningen skrivet fel grammatik-mässigt. Hade vatt bättre om du skrev nedanstående:

För att va en kärring så är du himla mogen men va vet jag?! Är ju bara en liten ( Blattejävel ) enligt dina mått mätt.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 12:15:39 följande:
    Du ska inte inbilla dig att polisen bara plockar in nån från gatan bara för att denne är invandrare. Det är oftast helt befogat.
    Så du läste inte artikeln jag la in för nån dag sen?!
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 12:40:15 följande:
    Jag lyssnar heller på dom som jobbar med det i verkligheten och jag umgås som sagt en hel del med såna.
    Jaha ja, du tror man sitter och snackar skit om sig själv och sitt yrke offentligt? Som sagt klistra fast dig vid dina polis-kompisar och dina fördomar.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 12:46:17 följande:
    Mina poliskompisar jobbar där ute i verkligheten. Gör du det?
    Ja, jag jobbar också. Jag är inte hemmafru om du trodde det ( Fördom ). Min verklighet ser verkligen INTE ut som din. Jag vet inte vart du bor men jag känner en hel del utbildade "Blattar" som sköter sig och lever som vanliga hederliga invånare men det är väl inte det du vill höra?
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 13:08:18 följande:
    Känner du några poliser och vet hur deras vardag ser ut?
    För att kanske få tyst på dig så ja, jag känner två stycken, en svensk och en "blatte" och dom intygar bägge det som står i artikeln jag la in för nån dag sen.

Sen kan man fortfarande inte tala om att "invandrare" ÄR brottslingar och Sverige har problem med brottslinga "invandrare" som om alla är en ihoprullad deg.

Du pratar om över 100länders invånare. Förstår du verkligen inte vad jag pratar om?
  • I Blackrose I

Bägge två jobbar i Stockholm. Glömde skriva det.

• I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-29 13:20:58 följande:
    Tittade på filmsnutten jag lade ut igår? Jag frågade dig 10ggr minst om du tittat på den, men jag fick inget svar.
    Jag svarade igår att jag tittar på efterlyst m.m så helt borta är jag inte men jag tror INTE Sverige har så stor problem med invandrare som man vill få det till. Det är bara en ursäkt till att landsekonomin är i botten. Lite som Nazityskland och ungturkarna i Turkiet.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!