Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Nenne666 skrev 2010-04-26 23:25:00 följande:
    jao, lär jag ha tänkt igenom, men tänk dig för innan du kallar mig 'rasse'.Vederbörnade åker inte ut, vad sjutton har du fått det ifrån? Ge mig underlag för det, mig veterligen känner jag till mängder av tungt kriminella invandrare, som sitter i VÅRA burar.Men du får skriva rödluvan för nån annan, nu ska jag sova...Godnatt!
    http://www.dn.se/debatt/samma-brott-ger-hardare-straff-for-invandrare-1.609332

Den är några år gammal men kan va intressant att läsa igenom så slipper man komma med ogenomtänkta inlägg.

Lycka till med läsningen.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nenne666 skrev 2010-04-26 23:25:00 följande:
    jao, lär jag ha tänkt igenom, men tänk dig för innan du kallar mig 'rasse'.Vederbörnade åker inte ut, vad sjutton har du fått det ifrån? Ge mig underlag för det, mig veterligen känner jag till mängder av tungt kriminella invandrare, som sitter i VÅRA burar.Men du får skriva rödluvan för nån annan, nu ska jag sova...Godnatt!
    Här får du lite mer "Godnatt-saga" så sover du nog gott ikväll. {#lang_emotions_wink}

http://www.skanskan.se/article/20090311/GRINGO/21311194/1114/gringo
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 16:07:44 följande:
    Ja, jag är moderat.
    Åh, har väl sagt det innan också men du är allt annat än en moderat men men....du kanske spelar tuff här inne ( FL ) ?!
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 17:16:24 följande:
    Tala ur skägget... hur många gånger ska jag behöva påpeka det?
    Svara på dom andra inläggen och lååååt bli mitt skägg. Den tar jag hand om hörru...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 17:19:37 följande:
    Jag är moderat. Vad vill du kalla mig? Utmed det nu! Rasist?
    Det var du som sa det...Men det passar dig mer än en moderat. Jag har alltid röstad på moderaterna och har jäkligt svårt att se en moderat med din mentalitet.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 17:18:40 följande:
    Varför går du alltid in för att försöka försvara blattejävlar som helt medvetet stampar, bränner ihjäl och dessutom låter deras hundjävel roa sig med att bita i dom. Vad är det för jävla mentalitet.
    Ööööh ursäkta, såg inte att jag var blond/blåögd sist jag kolla mig i spegeln.

Deras hundjävlar?! Trodde alla här på FL gnäller dagligen om att blattar inte gillar hundar. Hur går det ihop med att blattar nu äger hundar?! Hmmm
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 17:31:30 följande:
    Förstår du inte det? Blattar har ingen kunskap om hundar i allmänhet. Varför tror du att dom hundar som polisen i huvudsak omnändertar/avlivar har en tonåring till invandare som ägare? Jo, för att dom saknar fullständig kunskap om hundar!
    Som sagt jag är blatte om du glömmer det med jämna mellanrum och jag fullkomligt älskar hundar så du kanske ska skriva ( Dom flesta ) så man inte "misstolkar" dig och sätter dig i R-facket. I min religion Är Hund det heligaste djur som finns. Vi använder hund i våran begravningsceremoni så din mening att ALLA BLATTAR saknar kunskap angående hundar stämmer ZERO....
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-04-28 17:29:34 följande:
    Inbilla dig ingenting som du bara antar... Du vet inget alls om mig. Det enda du vet är det du sett här, inget annat. Du vet inte hur jag lever, vad jag jobbar med, hur min familj ser ut, vilka mina intressen är m.m. Och du vet inte heller varför just jag röstar på moderaterna.Återgå ist till ditt lilla "krig" gällande Islam i den tråden du är mest aktiv. Det enda du vet om mig är att jag möjligen är främlingsfientlig, men jag är inte rasist. Och kalla mig det en gång...så kanske jag är steget närmare det.
    Jösses...trampade jag på en öm-punkt?!

Nu vet du i alla fall hur du framställer dig själv här inne. Tror inte jag är ensam om att ha satt stämpel ( R ) på dig. Du uttrycker dig otrolig illa och med ZERO-kunskap om invandrare allmänt. Alla invandrare passar inte i din beskrivning men du envisas med att dra alla över en kam och det är INTE rättviss Joppan...
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!