Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
Har ni haft en bra helg tjejer?
Jag har haft det underbart och upptäckt att det är väääldigt svårt att ta sig i och ur båtar när man har foglossning
Har ni haft en bra helg tjejer?
Jag har haft det underbart och upptäckt att det är väääldigt svårt att ta sig i och ur båtar när man har foglossning
Känns som det inte är så mycket kvar att handla för oss
Har fått och köpt begagnat av en kompis så det var en ikeakasse full med kläder, leksaker, bärsele, babysitter och annat hon tyckte att jag behövde. Jättefina grejer! Vagnen är redan inhandlad så egentligen är det bara bilbarnstol och det känns som en av de absolut viktigaste sakerna
Lieben det låter ungefär som jag hade det för en, två månader sen. Nu är det ett evigt brännande, knäppande och allmänt ont i bäckenområdet...
Folk blir förvånade när de hör att jag ska ha i november oxå men kollegan som är i samma vecka är ungefär lika stor så jag tror inte att det är ngt konstigt och det kan tydligen variera rejält...
Rea är bra ibland...
Har handlat en nästan komplett spjälsäng för under 800kr på det stooora möbelvaruhuset. Det var inte det jag var där för att handla men när en säng går på under 300kr så är det svårt att låta bli...
Skönt att få vara med!
Så var det för fyra år sen resp ett år sen i min omgivning och vi fick bara missfall istället...