Inlägg från: NorrVimpel |Visa alla inlägg
  • NorrVimpel

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Leiben skrev 2010-06-04 18:10:34 följande:
    Var du på RUL?
    Ja, det var jag.
  • NorrVimpel
    NorrVimpel skrev 2010-06-04 16:02:44 följande:
    Jag fick ändrat BF till den 18/11. Allt såg bra ut men jag är nu "bara" i v. 16 + 1 idag.
  • NorrVimpel

Hej på er . Jag har börjat på mitt sommarjobb som innebär pendling sisdär 3h/totalt dag, vilket gör att jag inte är här så mycket. Orkar helt enkelt inte. Sen sitter jag hela dagen vid datorn på jobbet.

Lebien: Grattis till pojken!

• NorrVimpel
    Wehee skrev 2010-06-11 09:38:22 följande:
    Min midja har försvunnit dock. Så jag känner mig rätt fyrkantig.
    Ha, ha, midja vad är det?
  • NorrVimpel

Leiben: Här gör vi inget mer UL efter RUL om inget tillstöter så att man behöver extra kontroll. Åtminstone har jag fattat det så.

Namn är vi nästan klara med men pojknamnet är lite osäkert, jag tycker det är lite långt det vi funderar på.

Jag gick in i v 18 precis (blev ändrat förra veckan vid RUL). Jag känner mig mest lycklig och glad över att det är ett barn där inne. Samtidigt är det forftfarande svårt att förstå, tror det blir lite mer verkligt när jag får börja känna sparkar så småningom. Känner mig rofylld .

• NorrVimpel
    Plly skrev 2010-06-24 18:23:11 följande:
    Jag gör saft på det mesta här i trädgården i saftmajan - rosensaft är min favorit men det krävs en del rosblad (blommor) fär att det ska bli något, men smaken är gudomlig
    Ska nog ut och plocka på söndag...

Hönsen älskar det som blir över i saftmajan när man gjort bärsaft Ska testa att använda det i paj som du dock.
    Fnissar, får genast bilden av Lilla Ida och alla "döda hönsen" (som blivit fulla på jästa bär) som hon återuppväcker.

Jag har gått in i en perid (förhoppningsvis tillfällig) med en enorm trötthet. Går och lägger mig vid halv nio - nio på kvällarna. Lite trist när det är sommar.
  • NorrVimpel

Jo, tack jag har haft en bra midsommarhelg .

Var skall man skicka moderskapsintyg? Är det försäkringskassan typ som skall ha?

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?