Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
Har gått på kryckor i tre år innan så jag är rätt van
klarar inte att ha BH utan bygel... Det blir för tungt med mina 75HH
Men har däremot skaffat förlängare så det inte blir så tajt nu när bebisen trycker ut bröstkorgen...
Kappahl, cubus och Lindex har förlängare i alla fall och billigt ( typ 50kr för två)
det är lite olika avstånd mellan hakarna på så jag har från olika ställen till olika BHar
har två par mammatrosor som jag bara har under strumpbyxor för annars skaver dom
har köpt två amningsbehåar från figleaves, en som jag hoppas kunna ha när mjölken rinner till och en när de stabiliserat sig lite... Den senare är liiite större än mina vanliga och ger jättesnygg form (har byglar dock) den större är bedrövligt ful men stor och billig
Ju mer lika man delar desto mer jämställdhetsbonus får man men jag vet inte hur mkt man får...
Med mitt jobb passar det bäst att jag kommer tillbaka i början av juni för då börjar högsäsongen, då slipper de ta in sommarvikarier som både är dyra i förhållande till hur mkt de hinner med och orsakar en massa fel
tänker du på de där inkomstpapprena?
De behöver man inte göra något med alls förutom skicka in.
Låter bra att begär FP från dagen efter att sjukskrivningen är slut.
Pappan/partnern kan tydligen smsa in till FK samma dag som de begär tillfällig FP för de där tio arbetsdagarna (eller 20 arbetsdagar som det blir för er då Nizzy) står på hemsidan.
Kommer de för tidigt är det bara att ringa eller ändra via nätet så fort det bara går eftersom man inte kan begära FP bakåt i tiden.