Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
Kollar oxå på femman det handlar om Neonatal nu, där hoppas jag att alla vi slipper vara...
Kollar oxå på femman det handlar om Neonatal nu, där hoppas jag att alla vi slipper vara...
Ja de är ju helt galet små!
De är ju till och med mindre än den i magen Vilket å andra sidan är ganska skönt för det är ju positivt att den växer och frodas och gärna stannar kvar ett par månader till....
Ja det har väl inget direkt med havandeskapspenning att göra utan det krävs ju om man ska söka föräldrapenning med...
Havandeskapspenning kan man väl bara få om man har ett fysiskt krävande arbete, typ sjuksköterska, kock, lantbrukare etc? För kontorsråttor som mig verkar det näst intill omöjligt... Och har man HP så måste man väl börja plocka av föräldrapenningsdagarna från tio dagar före BF. När man är sjukskriven kan man ju vara det fram till förlossningen.
Förresten Lieben, det tog 1½ vecka innan jag fick papper som skulle fyllas i
Idag har vi skaffat bilbarnstol! Känns som ett stort kliv....
Wehee
Kan ni inte låna en babybjörn? Har kompisar vars ungar älskat eller avskytt bärselar
Det var verkligen massor som skulle fyllas i på den där lappen, arbetstid per månad och sånt som bara personalavdelningen hade koll på... De lovade att skicka tillbaka mitt i veckan så jag får skicka in det till FK igen...
Åååh vilken fin mage wehee!
Att det känns nere vid urinblåsan när jag lägger händerna ovanpå magen händer då och då.
När jag har sammandragningar blir magen öm och hård som du beskriver, en liten stund efter varje sammandragning (då den verkligen är steeenhård)