Gravida i Västerås trakten
flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....
flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....
Tack tack tjejer!
lova2010: Jag har precis klivit in i v. 9.
Konstigt om ni skulle missa föräldrautbildning bara för att du är beräknad till straxt efter semestrar. Var går du? När jag väntade sonen var jag beräknad till början av augusti och vi hade föräldragrupp i slutet på maj. Men jag tror som Anna76 att du behöver inte oroa dig.
Familjen Rockström: Vad kul då är och blir våra barn jämngamla
Anna76: Hej, dig känner jag ju igen från en annan tråd
lova: Jag börjar också bli lite fundersam på hur det blir med föräldrautbildning. Inte hört något än, och jag hoppas verkligen man får ut inbjudan några veckor innan iaf, annars kommer jag få supersvårt att ändra möten och sånt på jobbet så jag kan gå. Och sambon ska utomlands med jobbet en sväng i juni troligen och ev på en fiskeresa så det vore ju också läge att kunna planera in... jaja, håller tummarna för att jag får veta senast nästa fredag när jag ska till barnmorskan nästa gång. Vilken MVC hör du till? Jag har bytt till Gryta nu.
Håller tummarna för er =)
O ni skulle ha tillhört Läkargruppen på källgatan... Våran föräldrar utbildning startar på måndag... känns kanske lite långt eftersom man har BF i september men men... skönt o veta att den drar igång...
Håller tummarna för dej o svampp att den kommer igång snart!
Den där kursen lät juh spännande =)
Jag har fått en inbjudan till föräldragrupp i Juni och jag har bf i september. Så dom kommer nog snart annars kan man ju ringa till bm och fråga :)