• Lololo

Gravida i Västerås trakten

flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....

• Svar på tråden Gravida i Västerås trakten
  • Umm Elias

Är det ingen av er med barn på runt 2 år som brukar gå till exempelvis busborgen m lillen?

• lova2010
    Svampp skrev 2010-05-18 14:03:25 följande:
    För mig passar det bäst med fika: Onsdagar eller torsdagar ca 17-tiden Fredageftermiddagar Tisdagar ca 17-tiden funkar ibland, oftast jämna veckor. Jag bor ju i Kvicksund så är skönt att ta det i samband med jobbet. Är för övrigt 29 år =)
    LalaAndTheBean skrev 2010-05-18 14:39:30 följande:
    För mig passar det bäst på fredags em =/ Har lagt mitt schema på kvällstid... tråkigt men  jag får sova ut på morgonen blir så trött annars =) Jag är me 29 =)
    Fredag efter 15.30 funkar för mig med :)
    Jag är 21 föressten ;)
  • Familjen Rockström
    Monchichi skrev 2010-05-18 08:22:31 följande:
    Familjen Rockström: Vad kul, min son ska också börja på Kristinagården i augusti. Synd för er att det inte blev så lyckat på Hammarby, men får hoppas det blir bra nu, det tror jag säkert.Roligt, vi verkar ju vara ett par stycken som vill ses med syskon och bebisar sen
    så roligt att våra barn kommer börja på samma dagis. jag vet att kristinagårdens förskola är en utav de populäraste förskolerna i vårat område.

idag tjejer var jag på mitt RUL och allt såg bra ut. fick ett nytt BF till den 22 oktober. jag frågade efter kön och hon sa att det var en flicka. men hon var inte helt säker. känns lite jobbigt eftersom jag hoppades på pojke denna gång. men det smälter nog in snart :) jag är super glad att barnet var friskt och mådde bra.
  • Lololo

ja kan eftermiddagar i stort sett alla dagar, jag är 29år.

• lova2010
    Familjen Rockström skrev 2010-05-19 08:30:06 följande:
    jag kan eftermiddag nästan alla dagar. jag är 22 år
    då verkar ju eftermidagar ganska bra då, någon fredag framöver kanske? :)
  • LalaAndTheBean
    Familjen Rockström skrev 2010-05-18 19:01:57 följande:
     jag är super glad att barnet var friskt och mådde bra.
    Kul o höra att allt gick bra =)

lova2010 skrev 2010-05-19 10:00:32 följande:
    då verkar ju eftermidagar ganska bra då, någon fredag framöver kanske? :)
    Låter kanoners =)  för min del allafall =D
  • Lololo

en fredag em låter bra, kanske första helgen i juni?

Svar på tråden Gravida i Västerås trakten