Gravida i Västerås trakten
flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....
flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....
Usch mardrömmar har jag haft tidigt i båda mina graviditeter, fråga bm om dem när jag v'ntade sonen och enligt henne var det väldigt vanligt och ett sätt att undermedvetet bearbeta eventuella skador, missbildningar etc..
Jag drömde massa sjuka grejjer med sonen men den absolut sjukaste var när "bebisen" var inne i en kolsyrad flaska och skulle skakas ut, när jag skakat ut "den" var det en liten elefant..haha...Jag älskade den lilla som galet... En annan dröm skulle man hämta bebisarna på rullband utanför bb, osv... Helt galna drömmar!
Umm Elias: Snart tvåårskalas Min lilleman fyller 19 juli. Vi bor på Jakobsberg, bakom djäkneberget. Ni?
Familjen Rockström: Justja, glömde kommentera men jag drömde mycket mardrömmar med sonen och vågade varken tro på eller berätta förrän vi varit på rutin-ul, att faktiskt VI väntade barn. Jag föreställer mig att det är rätt vanligt att man oroar sig, för det är väl därför man drömmer så tokigt. Men man får komma ihåg att de allra flesta graviditeter går bra. Lycka Till imorgon!
Familjen Rockström: Vad kul, min son ska också börja på Kristinagården i augusti. Synd för er att det inte blev så lyckat på Hammarby, men får hoppas det blir bra nu, det tror jag säkert.
Roligt, vi verkar ju vara ett par stycken som vill ses med syskon och bebisar sen
Hur blir det med fikat? skulle vara väldigt roligt:)
För mig passar det bäst med fika:
Onsdagar eller torsdagar ca 17-tiden
Fredageftermiddagar
Tisdagar ca 17-tiden funkar ibland, oftast jämna veckor.
Jag bor ju i Kvicksund så är skönt att ta det i samband med jobbet.
Är för övrigt 29 år =)
För mig passar det bäst på fredags em =/
Har lagt mitt schema på kvällstid... tråkigt men jag får sova ut på morgonen blir så trött annars =)
Jag är me 29 =)