Gravida i Västerås trakten
tack för era gratulationer :) livet rullar på här hemma men har lite problem med ammningen.. hon tar fel om bröstet och jag upplever det som att jag har lite mjölk i tuttarna. har gett henne lite ersättning, vet ej om det är dåligt. känns som jag inte har något val eftersom hon inte blir mätt efter ammningen.
ammar alla här inne? eller är det någon som ger ersättning? har ni skuldkänslor för det i så fall?
roligt att ni ska träffas! jag följer med vid ett senare tillfälle :) jag tycker skallberget är den bästa öppnaförskolan av alla här i stan! råby är väll helt okey. vi kanske kan gå till pinglan någon gång? där har dom jätte bra sångstund för barnen samt litet lekrum.
Jag hade ASDÅIGT samvete när jag gav ersättning, satt på återbesökskliniken och grät pga detta...tycker det var skitjobbigt när jag inte kunde ge min flicka ordenltigt med mjölk men så kan det vara ibland, jag tror det är jobbigt men man ska inte ge upp...För de flesta kommer det igång och gör det inte det så finns ersättning som ett alternativ...