mithrandil skrev 2011-02-26 18:09:57 följande:
Lillan har varit jättebra här idag sen de vaknade så vi åkte aldrig in. Men nu börjas det igen, värre än innan och med djupare indragningar. Min sambo säger att jag inbillar mig och att det beror på förkylningen men jag är helt säker på att det är något fel. antagligen har hon förkylningsastma så jag ska, som du skriver, kräva en ordentlig utredning. De andra gångerna vi varit på våra tider har hon ju låtit bra så vi har fått åka hem igen, men de måste ju lyssna på vad en förälder säger också. Klart hon inte rosslar när man får en tid "på onsdag kl 14"
Hoppas hon blir bra snart eran lilla snutta =/ Uppdatera oss gärna om ni åkt in och hur det gick. Kram
I morse var lillans "äggfläckar" ( kallar dem för det i brist på annat, de beter sig ju precis som det ;) ) helt hudfärgade. De ser ungefär ut som hudfärgad elefanthud, typ.
Men nu ikväll vart de illröda igen =0
Hon har ätit althera, lite strips från mc donalds ( kollade allergiinfon innan och de var ok) och de har funkar innan också, mamma scans köttbullar, potatis . Alltså inget knasigt. Vi har heller inte ätit ägg..
Tja, hon verkar ju inte ha ont av dem i allafall..
K Kavat : Din son som är bland de känsligaste här inne klarade väl av att äta friterad pommes ??
Bella reagerde en gång när hon fick på Ikea men har aldrig reagerat på Mc donalds. När hon fick på Ikea blev ju hela hon prickig, Vet ej om det berodde på att de låg på samma tallrik med en sås som var gjort på ägg eller om det legat något på bordet innan...