Allergitråden
Någon som vet skillnaden mellan allergiprov där man testar nivårn IgE mot där man testar nivån Ig4? Hittar inte något på nätet om Ig4!
Någon som vet skillnaden mellan allergiprov där man testar nivårn IgE mot där man testar nivån Ig4? Hittar inte något på nätet om Ig4!
Ig4??? mig veteligen finns det IgA, IgE och IgG. Men jag kan ha fel
Har kikat lite i bloggarna men inte hittat något (kanske har jag missat?) så jag frågar här istället...
Lilleman vill väldigt gärna äta själv, inte med sked utan med fingrarna, och jag lurar lite på vad jag ska laga för mat till honom för att han ska få göra det... Köttbullar tex, hur gör man det utan allt? Andra förslag på bra plockmat utan allt för en ettåring med bara ½ tand..?
Sen undrar jag, vet ni om det går att reda Nutran med rismjöl? Eller något annat icke majs-eller vetebaserat mjöl? G sover så otroligt dålig om nätterna och är oftast tokhungrig vid frukosten så tänkte om man kan tjocka till ersättningen lite så det blir mer som välling...
Tack på förhand!
Troll77- be att de byter leverpastej till en mjölkfri, det gjorde de på dotterns dagis när hon började där.