Allergitråden
antiinflammatiorisk terapi, är det typ pulmicort det menas då?
Då förstår jag inte varför de avråder mig från att använda pulmicorten som jag fick ifrån vc läkaren.
Men är hon riktigt dålig så går jag på andra inhalationer vi har.
åh nej! Ja, jag förstår så väl att det måste vara stressande. Jag blir också stressad och jag har ju precis nyss börjat i det. Måste vara jobbigt att det håller i sig så länge. Man hoppas ju hela tiden att det vänder.
Men vad tror läkarna det kan bero på? Av vad jag har förstått så får hon ju i sig gott och väl vad hon behöver i näring + massa mer.
3busfrön: Okej.. stackars kille. Är det förkylningsastma han har eller "vanlig" astma?
Tycker så synd om alla dessa barn som har så mycket problem. innan jag började få bekymmer med amanda hade jag knappt ens gett det en tanke på hur jobbigt så många måste ha det.
Hur är er son i humöret och sättet när han blir påverkad av sin andning?
Amanda är väldigt gnällig och vill bara vara i famnen när hon har det jobbigt med andfåddhet och rossel, hon blir tokig om jag lägger henne på rygg, likaså om jag tvingar henne sitta ner. så var hon aldrig förut, det är först nu dessa problem börjat. vet inte om det blir jobbigare för dom liggandes och sittandes?
Förresten. Kan jag få höra era teorier om varför ni tror att barn inte går upp i vikt? Vad har ni fått höra från läkare osv?
och vad gör de egentligen åt saken? och hur lång tid ska de stå still i vikt för att nåt ska hända?