Unga Adoptanter
Hej! Vi har ganska nyligen bestämt oss för att adoptera. Då vi enligt läkare inte har nån chans att få biologiska barn tillsammans.
Hej! Vi har ganska nyligen bestämt oss för att adoptera. Då vi enligt läkare inte har nån chans att få biologiska barn tillsammans.
Gällande de tio dagarna så har jag hört både och så prata med FK om det.
GreenGal: svarar på ditt brev senare. Strul m nätet.
Så med andra ord är det bra att ha sparat ihop lite semester som man kan ta av. Men som i Polen eller bolivia som vi funderar på, då ska man vara i landet i 6-7veckor o då försvinner ju massa semester där, hmm. Sen något som vi funderat över är att mannen typ kunde jobba halva dagar o sluta vid lunch o jag vara hemma på heltid o sen kanske skifta, men de hinns ju i fundera på!!
Ja se till så att ni saxar. Vi har vid något tillfälle gjort då att först han semester o jag FL och sedan tvärt om. Enligt lag har man rätt att ta ut tre FL perioder per år men våra jobb har låtit oss vara lediga fler gånger men det kan variera lite mellan jobb o jobb. Tänk bara på det. Bara man är ute i god tid så brukar det inte vara något problem.
Ok. Tack så mycket för tipset!
Idoli: jag tycker att du ska ta en disk m jobbet. Har du tur så gör det ett undantag när de hör orsaken.
Inom fyra år låter ju inte som en omöjlighet...:) Den 11/3 har vi ett första möte! :D
Åh vad roligt att ni fått tid till ett första möte, det är ju snart!! Spännande!