vi med många barn del 9
Tjenixen Nu har jag hittat hit med
redneck girl:
Välkommen hit och grattis till bebisen i magen -är det snart dags?
Hormogita:
Välkommen du med
zezzan:
Skitbilar! "You can´t live with them and you can´t live without them"
-eller det gällde kanske det andra könet då, men även bilar där jag bor
Usch förstår att du blev förbannad. Vet inte hur många gånger jag inte kommit iväg pga att bilen inte startar och 2 gånger efter vägen.
Fast de sistnämda har jag haft mig själv att skylla *rodnar* -slut på bränsle. Fast båda gångerna med en bil där inte tankmätaren funkat. (Vi är föresten inne på vår tredje bil med det felet)
Skönt att det inte var ett dyrt fel, trist att ni åker p bärgningskostnaden.
Barbamamman:
Vilken lite luring, men nu närmar det sig
Sååå trött, men sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar -så att jag hinner köra igång en till.
Ligger lite efter på tvättfronten och inte blir det bättre av att jag nog lär spendera både långfredan och påskafton hos mina föräldrar (maken är på jobb och det kändes trist att sitta hemma på påsken)
Har haft sån mensvärk sista veckan. Kan det vara äl eller mens redan (2,5 mån efter fl) Har ju aldrig fått tillbaka den tidigt förr. Ja inte vad jag märkt iallafall då jag varken blivit gravid eller känt nåt.
Fast det klart, då jag bestämt mig för att vänta med fler bebisar så lär väl "lagen om alltings jävlighet" ( ) slå in och så drabbas jag av "superägglossningar" var 25e dag istället för som vanliga var 45e (om ens det).