Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

jag har mailat din sko och fått svaret så här:

Tack för ditt mail.

Vi har inte skickat ut något mail om halva reapriset på DinSko, däremot har vi skickat mail den 10/1 om Final Sale på DinSko och den 18/1 Påminnelse om Final Sale på DinSko (där vi gjort några ytterliga prissänkningar till 99 kr).

Vad jag kan se så finns din mailadress med på dessa utskick så du borde ha fått dem, om inte hör av dig så får vi uppdatera din mailadress. Något sms har inte gått ut.

Vi planerar inte att ha någon kampanj med halva reapriset på DinSko framöver.

• star67

vad är er vafrit produkt på ryves rocher?? vill handla något men vet ej vad?? kanske något hud cream eller något sånt mot rynkor??!! 
    nu de har bra erbjudande om man handlar över 150 fri frakt + en gratis produkt som man väljer själv upp till 400 kr. + smink väska på köpet om man handlar för 350 kr + 100 kr rabatt vid köp över 399 kr. alla erbjudande går att kombinera!! 

• star67
    Zuzziwoman skrev 2013-02-18 01:04:59 följande:
    star67: jag behövde fuktkräm till ansiktet så det tog jag. Sedan köpte schampo och ett ögonset och olika prover för 15 kr

Jag tog ögon kräm hoppas att den bli bra och 2 st So Elixir doft en lila och en gul jag hade fått prov någon gång och det var jätte gott. jag gillade den verkligen den bli perfikt till vår.
  • star67
    Moonis skrev 2013-02-19 13:48:22 följande:
    Den lila har jag, helt underbar. Enda jag använder nu Tungan ute

va bra jag hade provat den gula och den gillade jag. så tänkte prova den lila med. och att dem var på köpet är extra bra.
  • star67

någon har tips var man beställer mugg med eget tryck billigast och snyggast?

• star67
    li123 skrev 2013-04-04 07:01:46 följande:
    Började i butik igår, på nätet för nån dag sedan

inget halva rea hos oss utan bara vanligt rea!Obestämd
  • star67

oj handlade på lindex över förväntan. 1205 kr men det var 4 jackor 3 vinter jackor och en skinn jacka till mig. 8 par strumpbyxor, 5 toppar 1 set och 1 tunika 1 byxor, en klänning en bh en fin byxor och en halsband.

3 vinter jackor blev 450 alltså mindre än ordpriset fanns bara dem och det var tur precis i rätt storlek Glad  

• star67
    molnen skrev 2013-04-16 20:32:06 följande:
    är det 2 för 1 på Lindex rea imorgon med ?

idag jag var på en butik och det vara bara underkläder och aocceoarer
  • star67
    JVmamma skrev 2013-04-20 00:12:19 följande:
    Någon som vet om Åhlens ska ha halva reapriset snart?

de hade igår
  • star67
    JVmamma skrev 2013-04-20 23:26:50 följande:
    Inte på "mitt" Åhlens. Vilken stad var det halva reapriset?

i jönköping men hittatde inte så mycket, men köpte en vinter mössa för 10 kr
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2