Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

HugoochVilma skrev 2011-02-20 21:04:47 följande:
    www.fujidirekt.se/portofritt
    ohh tack snälla jag funderade på att kolla ikväll igen på mina email´adresser. har gjort flera gånger men hittade inte. tack tack
  • star67

någon som använder libero tvättservetter mycket de har på coop för halva priset nu.

• star67

någon vet om Scorett brukar sänka priserna mer än 70% ?? de har nu 70% men deras skor är dyra på ord pris. någon vet om de skulle sänka mer??

• star67

barnen fick den för en månad sen vet du vad kostade den?? om den är värt att byta mot annat?? men kanske de är från ullared för att vänninan brukar handla presenter därifrån, men CAR PARK fick sonen idag och den var packat i Presentpapper från BR och i deras påse. kanske den är från br då??!! men jag hittade den inte i webb butik.

• star67
    charmmiss skrev 2011-02-27 21:45:05 följande:
    haha, nypris 5000 kr och säljes för 18000 kr vilket fynd
    kanske de menade 1800 kr det hände mig en gång vi skulle sälja vår bil för 37 000 , men jag skrev 3400 kr. och någon ringde efter några min.
    Zirup skrev 2011-02-27 21:11:34 följande:
    Aha, då förstår jag frågan. Jag trodde du ville veta var du kunde handla dem, jag vet inte priset. Kollade på limmet men det fanns ingen prislapp på.
    ja faktisk här är fullt med leksaker som inte kommer till användning + en hel del som använder, tänkte byta mot något annat te.x pussel eller kastrull set leksaker som de skulle använda till spisen de fick föra gång, annars min son tar mina kastrullar och stekpannor Skrattande
  • star67

jag köpte 3 par skor från icamaxi för 50 kr par, och sen efter 1 vecka jag byte stl på alla 3, men då de hade sänkt priserna för 19 kr par men jag fick inte tillbacka något av henne och hon sa inte att de är sänkta mer, och hon sa det är bra så utan att jag få nytt kvitto. om jag visste att de var för 19 kr hade jag lämnat tillbaka de och köpte på nytt för 19 kr , 60 kr för alla 3 iställit för 150 kr. hade ni åkt o sagt det till dem?? men hon borde inte ha sagt det till mig eller hur??

• star67

någon har tips på några erbjudane på barn mat?? föra sasong nestle hade ett bra tag smak prov och vi passade på köpte en varje gång vi handladeGlad  och sen på coop de hade mummin sked på köpet om man köpte 2 st och det var bra också.

tipsa gärna !Glad 
    jag har ett tips till er som ge välling på coop de hade för 2 veckor sen välling burk på köpet om man köper 2 paket välling. 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2