Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

någon har tips var kan jag hitta en gunga som man kan hänga på balkongen över oss och vi har en lite altan som barnen kan gunga iblan??

• star67

någon vet var kan man hitta en reseväska runt höjed ca 65-70 cm stor?? kanske erbjudande eller rea på ??

• star67
    Jenna82 skrev 2011-08-14 20:33:32 följande:
    Åhh det undrar jag med! Har en, men skulle behöva ytterligare en inför vår Turkietresa som går av stapeln nu på fredag!
    jaha vi också ska till turkiet imorgon, men min väska är lite för liten så tänkte köpa en lite snabb imorgon.
  • star67

jag fyndade en  Esprit kappa FRÅN ELLOS som kostade 1399 kr och nu fick jag den för 290 kr de hade 30%på rea bara märke esprit.

• star67

kanske någon snäll kan hjälpa mig med jeans stl om man har stl 38 vilken tum storlek motsvarar då?? tum 28 eller 29 eller 30?? det  från hm.

• star67
    busigsysterJenny skrev 2011-11-02 22:36:29 följande:
    Star67: tyvärr är det där supersvårt. Ofta är storlekarna olika från byxa till byxa. Spelar även roll vad för modell det är och om det är en byxa med mycket stretch. Men jag skulle rekomendera 28 el 29.
    det är en sånt som jag vill köpa. www.hm.com/se/product/97468?article=97468-A
  • star67

köpte 6par strumpor som var ord pris 199 kr och rea 99 kr men på kassa visade att dem var för 24 kr. ska åka imorgon och köpa flera.på stadium .

hittade inga galon ej fodrad.

undrar när börjar lindex 1/2 reapriset??

ni som är intresserad av skallkläder åhlens har massor men vänta till 1/2 reapriset då fynder ni där.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2