Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

USB skrev 2012-01-15 10:48:35 följande:
    Är det nån som vet nåt om Din Sko:s rea? Gäller den tom idag för medlemmar?
    det undrar jag med om det gäller fortfrande.
  • star67

vill tipsa om dresman mycket billigt kan man hitta där jag köpte 5 st slipsar för 50 kr ord pris 299 kr stFörvånad.

• star67
    passau skrev 2012-01-17 11:26:30 följande:
    inte heller fått... dåligt! om dom skickaar ut och posten strular! för oss (?) som får sent finns kanske inget kvar!
    jag har inte fått heller, kanske dem har skickat först till dem som har köpt mest på kapahl nu och det har jag inte gjort för ett tag sen.
  • star67
    ÖNadja skrev 2012-01-17 13:29:34 följande:
    Jag vet att det är fult, men vad tror ni om detta upplägg, det borde väl fungera?

Jag handlade på Kappahl i torsdags, öppet köp går ut imorgon. Hinner det blir halva reapriset imorgon åker jag in och köper om och får tillbaka pengar - inga problem. Men om det INTE startat imorrn, kan ja då åka in, köpa om och då få en vecka till öppet köp? då har ja ju garderat mej en vecka till när halva rean ska börja?  Det handlar ändå om att få tillbaka 800 kr...
    vad skulle du säga till dem då om dem frågar varför du vill göra om köpet?? jag tycker att du ska lämna tillbaka dem och bara vänta har du tur skulle du hitta dem när det blir 1/2 rea. är det 1 eller 2 plagg kanske går bra men inte massa kläder.
  • star67

någon vet om dresmann brukar ha halvarea priset?? dem har nu ta 3 bt för 2!

• star67

Vet ni om din sko kör igen 1/2 rea priset igen??

undrar om kappahl skulle ha 1/2 rea priset snart någon vet??

• star67
    mimmi006 skrev 2012-02-09 19:08:34 följande:
    Trött på ellos klausuler... av 11 varor, var det 2 som var godkända för halva reapriset.
    Två tråkiga fleece!
    Allt fint är det ju något undantag på; bästa pris, lunchsale, nytt konstigt märke istället för exklusiv {#emotions_dlg.djavulsk}

Blev ingen beställning som vanligt, lackar alltid ur i kassan! Drömmer
    jag med fick ingen vara på 1/2 riapriset bra man slösade tid och titta där. väldigt dåligt att dem gör så!Skrikandes
  • star67

ingen halva rea på våra butiker hellre bara 3 för 2 på hela butiken. hoppas på 2 för 1 på rea varor snart....

• star67
    MammaBella skrev 2012-06-12 13:12:00 följande:
    Lindex startar sin rea imorgon också.
    hur halva rea eller vanligt rea??
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2