Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

Scarlett77 skrev 2011-06-18 13:50:54 följande:
    Tror jag kommer satsa på stl 92 då till nästa sommar  :) Hon är 9 mån nu har stl 74, ibland 80. 71 cm lång och ca 10 kilo.
    92 blir för stor jag hade tagit 86.
  • star67

någon vet om ellos brukar någon gång skicka 50% rabatt på Möbler och Elektronik ???

• star67

gick bra utan sms bara med kort första butik men andra tittade på sms. lindex har t2bt1 på damkläder.

• star67
    ÖNadja skrev 2011-07-18 20:40:26 följande:
    på "mitt" Lindex va de bara på toppar och blusar på dam.
    det var kanske det här också jag kollade inte så noga vill inte handla något till mig där ifrån till mig just nu för utom strumpor och strumpbyxor men hittade inget där men hittade 3 par strumpbyxor i kappahl för 12 krFlört par ordpris 129kr jätte bra kvalitet.
  • star67

lägga gärna bilder det är kul att se vad har andra fyndat. jag skulle inte handla så mycket den här gången men det fick bli lite några byxor tröjor till dagis ska snart lägga upp bilden.

• star67

den första tröja ska lämna tillbacka.

mina fynd och lite till men den lila byxor ska lämnas tillbacka han har ingen tröja som passar till den.

• star67

jag handlar inte så mycket till nästa sommar bara om jag hittar något som är fint annars det brukar vara sommar kläder ganska billiga man hittar klänningar toppar på hm för 49 kr på ord pris. jag köpte föra året några men har inte använd det mesta. bara höst vinterkläder är bra o handla på rea eftersom de är dyra och man får inte så mycket rabatter som på sommar. i år de hade jätte bra erbjudande på sommar kläder hela tiden.

• star67

åhlens har inte så mycket fin som föra året de hade ganska mycket pippi kläder på 1/2 rea priset föra året men idag tittade lite där ´hittade inte så mycket fin på rea men kanske andra btuker har lite mer.

• star67
    siiina skrev 2011-07-28 19:52:54 följande:
    hey tjejer ! 
    brukar läsa er tråd och tycker den är super! Har shoppat massor på halva rean till min lilla tjej.  Det konstiga var att de helt plötsligt slutade med halva rean på barn på kappahl men ej på dam och herr. Brukar de göra så?

Hur som vill jag tipsa om att det finns babyjackor på polarn & pyrets hemsida för 345:-, kostar egentligen 699:- . Jag beställde när de va fri frakt, tror dock den kostar nu. Vet att detta inte är en "shoppa på internet" tråd men e tvungen att tipsa om den jackan ändå då den är superfin och billig nu!
    hittade ingen jacka!

Jag har varit till åhlens de hade inget o man ha på barnkläder men hittade 2 par leggings för 15 kr st en vit o en svart, o på hem köpte en tvättkorg för 65 kr ord pres 249kr
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2